Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilarisovitus, jossa ryöstettiin 40 e :(

Vierailija
10.11.2010 |

Alkuun kerron, että meidän perheessä on tosi huono rahatilanne, ihan euroja olen laskeskellut, että pärjätäänkö millään palkkapäivääni. :( Olen siis yksinhuoltaja.

Olin äsken piilarisovituksessa, jossa luvattiin piilarit alkuun tähän samaan hintaan. No en vielä saanut niitä, koska ne pitää tilata.

Sanoin kassalla, että en ehkä haluakaan piilareita, sillä tuntui etteivät ne sopineetkaan silmiini yhtään. Myyjä otti silti 40 e, jolla sitten saa seuraavan vuodenkin tarkastukset.

Nyt mua itkettää ja harmittaa, ahdistaakin; jos perun sen seuraavan sovituksen, niin mahdanko saada ainakin osan rahoista takaisin :(

Mitä siihen piilarisovitukseen kuuluu siis yhteensä? Ja mikä mahtaa olla harjoittelun ja piilareiden osuus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa on se ryöstö? Vai kieltäydytkö maksamasta hammaslääkärille, koska ehkä et sittenkään tarvinnut sitä paikkaa hampaaseen?

Mistä oikein löytyy kaltaisiasi, jotka ovat kyllä valmiita ottamaan vastaan palveun, mutta eivät siitä maksamaan?

Vierailija
2/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö, että sovitus on ilmainen?

Vai että piilolasit ostettaessa saa ilmaisen piilarisovituksen, ja 40 euron hintaan seuraavan vuoden tarkastukset?

Eli kerrottiinko jo heti alkuun, että joutuu maksamaan jotakin vaikkei kauppoja tulisikaan?

Eihän se nimittäin sitten ollut ilmainen piilarisovitus, jos se maksoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piilarisovitus maksaa 40€ riippumatta siitä tilaatko piilareita vai et.

Ja se että tuntui ettei ne sovi johtuu todennäköisesti siitä, että rassasit ne silmiisi miten sattuu, silmäsi ärtyivät tai silmäsi ovat linsseihin tottumattomat. Oikeat linssit eivät tunnu silmissä miltään jonkin ajan kuluttua.

Vierailija
4/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat piilarit kuuluvat tähän hintaan + sovitus. Mutta jos haluan perua koko homman, niin saanko sitten rahat takaisin? Sovitettu on kyllä, mutta piilarit jättäisin ottamatta.

ap

Vierailija
5/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi olisit oikeutettu saamaan kaikki rahat takaisin? Sovitus on kuitenkin tehty, olet saanut palvelua ja työntekijä on käyttänyt kallista aikaansa sinuun. Sait sen mitä tilasit, eli sovituksen.

ekat piilarit kuuluvat tähän hintaan + sovitus. Mutta jos haluan perua koko homman, niin saanko sitten rahat takaisin? Sovitettu on kyllä, mutta piilarit jättäisin ottamatta.

ap

Vierailija
6/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

linssit olivat aivan liian suuret. Olen tosi pienisilmäinen. Ja tulevat linssini kuulemma olisivat vielä suuremmat kuin sovittamani. Optikko laittoi linssin silmääni, enkä sitten saanut sitä millään pois.

Nyt silmää hiertää ja särkee yhä :( Kyllä se minusta on ryöstöä, jos on ihan tyytymätön koko hommaan ja joutuu siitä maksamaan törkeän summan.

ap

Vierailija
7/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

instrussa näytti olevan tarjous 15e piilarit + sovitus...

Mutta ne piilarit, mitkä yleensä tohon sovitukseen kuuluu, on ne perus kuukausilinssit, joita myydään 6 kpl pakkauksessa n. 30 e, eli oisko piilareiden osuus siis n. 10e? Sun pitänee varmaan kysyä sieltä liikkeestä, mitä siihen kuuluu ja miten toimia.

Kyllä ne piilarit muuten ihan ekalla kerralla voi tuntua hankalilta, mutta ei niitä sitten enää huomaa mitenkään, kun tottuu :)

Vierailija
8/8 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilarit maksaa 10€/kpl.

Tosin uskoisin että osaisivat paremmin siellä optikolla katsoa silmän koon ja etsiä oikean kokoiset piilarit sen mukaan.

Piilolinssi tulee vähän yli väriäisen normaalistikin, liika on tietysti liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme