Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko raskaustesti näyttää plussan jo viikko hedelmöityksestä?

23.10.2010 |

Tilanne tämä: menin alkuraskauden ultraan laskujeni mukaan 6+6 tai 7+0, mutta ultrassa ei näkynyt sydämen sykettä. Koko vastasi 6+3, joten lääkärin mukaan on mahdollista, että hedelmöittyminen on tapahtunut muutaman päivän ajateltua myöhemmin. Tein kuitenkin raskaustestin melko aikaisessa vaiheessa ja jos lääkärin teoria on totta, niin testi olisi näyttänyt haileaa plussaa jo n. viikko hedelmöittymisen jälkeen. Onko sellainen mahdollista? Onko kenellekään käynyt niin?

Pelkään kuitenkin pahinta, keskenmenoja on takana 5kpl ja tämä sama tilanne ollut aiemminkin jollakin tavalla. Yleensä km juuri samoihin aikoihin. Nyt minulle on kuitenkin vielä raskausoireita eli toivon todella, että ensi viikolla uudessa ultrassa näkyisikin syke.

Sansukka rv?

Kommentit (2)

1/2 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskujeni mukaan kp 24, ja samana pvänä myöhemmin haamun. Ovulaatio oli kp 15, eli haamut 9 pvää siitä. Kiinnittymisen arvelen tapahtuneen kp 17, koska siitä alkoi mun rintojen tuntemukset.

Toki toivon puolestasi, että selitys olisi tuo luultua myöhäisempi hedelmöitys. Pidän sulle peukkuja uuteen ultraan!

Vierailija
2/2 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan sama juttu ja mä sitä jonkin aikaa mietiskelin myös. Meillä siirtyi 10 päivällä myöhemmäksi arvioitu hedelmöittymisajankohta, ja tein testin muistaakseni paria päivää ennen menkkojen alkua jolloin sain haalean plussan! Eli plussa tuli tooodella aikaisessa vaiheessa mikäli hedelmöitys on tapahtunut 10 päivää ensin arvioitua myöhemmin. Hassua!

Koita olla huolehtimatta, kovasti tsemppiä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla