G: Mitä kosmetiikkamerkkiä käytät eniten?
Itselläni näyttää olevan eniten Lancomen tuotteita (kasvorasvoja ja meikkejä), koska sopivat hyvin iholleni.
Kommentit (15)
Hauschkan ihonhoitotuotteet on parhaita. Värikosmetiikkaa on sitten laidasta laitaan, hyviä ja edullisia mineraaleja olen tilannut alima purelta USA:sta.
Käytössä: Blascon meikkivoide, Sensai (Kanebo) 38 ripsari, Nivea rajauskynä, Guerlain aurinkopuuteri.
Kerään siis itselleni parhaat ja sopivimmat tuotteet ja näistä en luovu!
minäkin olen siirtynyt lähes kokonaan luonnonkosmetiikkaan.
Hiuksiin Sante, kasvoille Weledaa, meikkinä mineraalimeikkejä USA:sta.
Käytössä myös vielä Lumenen Natural Code aurinkopuuteri/poskipuna yhdistelmä ja maybellinen ripsari kun en ole yhtä hyvää löytänyt luonnollisempana.
Joo ei parabeneja eikä silikonia mulle enää.
Pesu- ja puhdistusaineet Body Shopista, meikit Lumenen. On varmaan muitakin mutta näitä eniten.
käytän Cassierin ja Biolinen tuotteita. Meikeissä löytyy kaikkea mahdollista.
Muutamia Lily Lolonkin tuotteita löytyy, mutta eivät sopineet mun iholle. Luomivärit ihan jees.
ollut jo Darphin ja todella tyytyväinen!). Meikeissä Jane Iredale.
Lush
Guerlain
Dermalogica
Pirkka Lastenvoide :D
Huomasin juuri kauhukseni mitä kaikkea p*skaa tuohon kosmetiikkaan työnnetään (jäteöljyä, syöpävaarallisia aineita, lisääntymiselle vaarallisia aineita, hormonimatkijoita jne jne) Enkä nyt tiedä mihin ongelmajätteisiin nuo putelit pitäisi toimittaa, ei kai niitä nyt roskiinkaan voi suoraan heittää :O
On tutkittu että nykynainen altistuu päivittäin 515 eri kemikaalille!! Ja kun tätä tapahtuu joka päivä kymmenien vuosien ajan, niin kukakohan takaa että turvallista on??
Siksi valintani on sertifioitu luonnonkosmetiikka, koska sekin on, että luonnonkosmetiikkana myydään vaikka mitä kuraa, jos siinä on vaikka 4% luonnollisia aineita ja loput synteettisiä kemikaaleja...
Kokeilussa on nyt siis ainakin Weleda, Dr Hauscha, Natural Wellness, Urtekram.
Lorea'lin ripsiväri, Lorea'lin kajalit, Joe Blascon meikkivoide, YSL:n luomivärit ja
joku tosi kallis naamarasva ja silmänympärysgeeli, jonka merkkiä en millään muista nyt, mutta aina ostan samaa.
Muuten vaihtelee mitä käytän.
Meikkipohja, puuteri, poskipuna, kimallepuuteri, luomivärit ja huulikiilto ovat Lily Lolon. En halua mitään ylimääräistä moskaa iholleni ja noissa tuotteissa ei tosiaan ole mitään ylimääräistä. Parhaimpia meikkejä mitä olen koskaan kokeillut.
Hyvä luonnonmukainen ripsiväri on tosin vielä hakusessa, joten suosituksia otan vastaan :)
Make up Factoryä, Blascoa, Grimasia, Truccoa jne. Niitä kun käytän töissä ja vapaalla. Kasvoja hoidan vaihtelevasti. Skin Doctorsilla on hyviä tuotteita ainakin, mutta välillä käytän ihan Lorealiakin. Siis joskus joku tuote vaan tuntuu hyvältä, niin sitä käytän.
Ja max factorin ripsiväriä.
sellaista meikkivoidetta ei kyllä taida olla mikä minun iholle sopisi. Kaikki lähtee valumaan ja puuterit ei myöskään sovi..