Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö miehesi pimeässä makuuhuoneessa maaliin vai joudutko auttamaan kädellä?

Vierailija
23.10.2010 |

Ettei mene ihan summan mutikassa sohellukseksi ja sähellykseksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehellä on sitten jonkun sortin erektio-ongelmia h-hetkellä, kun joutuu käsin vehkeensä asettelemaan emättimeen. Monesti käy itselle niin, että fiilikset katoaa tuosta väkisin tunkemisesta ja miehellä erektio lurpahtaa. Kaikki ei käy niinkuin elokuvissa;)

Vierailija
2/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaahan se itsekin kokeilla jos ei ole varma reitistä. Tosin meillä on useimmiten valot päällä kun halutaan nähdä mitä ollaan tekemässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsikopelolla, jos ei muuten. Meilläkin on kyllä yleensä valot päällä.

Vierailija
4/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maali sitten missä vaan ;)

Vierailija
5/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani haluaa nähdä mut, kun rakastellaan

Vierailija
6/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen aina joutuu auttamaan kädellä että mies saa kalunsa sisään. Vai joutuuko teillä mies itse tunkemaan sen kalunsa sormin sinne värkin suulle? Jo on laiskoja mammoja!

Vierailija
7/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin toteemus vois olla mun kirjoittama. :D

Vierailija
8/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen aina joutuu auttamaan kädellä että mies saa kalunsa sisään. Vai joutuuko teillä mies itse tunkemaan sen kalunsa sormin sinne värkin suulle? Jo on laiskoja mammoja!

käsin sinne tunkea???

Vierailija
9/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää aina tosi hyvin. Ekaks tekee sen mulle, että lorina käy ja sitten tulee sisään ja homma jatkuu..aah.

Tykkää, että on valot. Viime aikoina kyllä kynttilänvalossa on ollut tunnelmaa makkarissakin.

Vierailija
10/10 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa ohjata melansa miun maaliin hämmästyttävän tarkasti, oli sitten huone pilkkosen pimeä tai valaistu kuin kirkko jouluna, pelaajat jurrissa tai selvin päin, maali oikein- tai väärinpäin, paikallaan tai liikkeessä. Ei erehdy koskaan: taitaa äijä tietää mitä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä