G: Minkä näköisenä liikuit tänään ulkosalla?
Minä: ei meikkiä, vain värillistä päivävoidetta. Hiukset onneksi jaksoin laittaa ojennukseen. Päällä farkut, saappaat ja musta villakangastakki.
Kommentit (9)
Hiukset kampasin ja olivat vapaana.
Tummat housut ja musta syystakki, toisin kävin töissäkin ja siellä oli univormu.
kauppareissulla verkkarit ja toppatakki, ei meikkiä
Päällä siis vanhan roosan värinen t-paita, jonka päällä tummanlila pitkä ja tyköistuva, ohut neuletakki, jossa vyö. Mustat, suorat housut.
Tukka nätisti ja kevyt meikki kasvoilla. Lyhytvartiset mustat Clarksin syyssaappaat jalassa.
Välikausitakissa, kevyt toppahousuissa, lenkkareissa, pipo ja lapaset. Uimassa käytiin, päällä oli t-paita, vaalenapunanen vetoketjuhuppari, veluurihousut, pipo, kaulahuivi, toppatakki, lapaset ja lenkkarit. Meikkiä ei ole tänään naamaan menny.
sekä tuulipuvussa ja lenkkareissa :)
Ja olin stadissa shoppailemassa. Kyllä oli ankeata kun muut näytti niin mallinukeilta...
vihaisen, todella v*tuuntuneen näköisenä. näin itseni peilistä kaupasta ja ihan säikähdin. olin lisäksi turvonneen ja lihavan näköinen, iho näytti huonolta.
ei meikkiä, verskat, toppatakki, pipo syvällä päässä.
Aamulenkillä koiran kanssa ilman meikkiä, hiukset pikaisesti poninhännälle harjattuna, eipä ne pipon alta näkyneet kuitenkaan. Musta gore-tex takki ja housut, vaelluskengät.
Kaupungille ostoksille laitoin hiukset vähän paremmin poninhännälle, meikkasin (meikkivoide, luomiväri, ripsari), tiukat tummat farkut, mustat saappaat, pitkä vaaleanharmaa neuletakki ja lyhyt musta villakangastakki, iso huivi kaulassa.
Aika perussettiä.