Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pitää vuotaa verta,että tulee verenhukka?

Vierailija
23.10.2010 |

eli tuossa kysymys tulikin. Vuodan ihan järkyttävän paljon verta emättimestä, olen siis raskaana 13 viikolla. Veri ihan lorisee pönttöön,mutta sairaala ei ota vastaa. Vuoto alkoi aamuyöllä klo 4 ja jatkuu edelleen 10h myöhemmin todella kovana.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun spoilasin hyvän kohujutun heti alkuunsa. Mutta noin muuten, jos joku tosissaan olisi tuupertumassa verenvuotoon rv 13, niin silloin mennään päivystykseen eikä ÄPKL:lle. Ei silloin kukaan istu pöntöllä vuotaa loristen kirjoittamassa AV-palstalla, että "ei ne ota mua vastaanotolle, voivoi." Vähän trollinenää kehiin, emakot.

Meillä katsos on kunnassa ainoa oikea paikka kun on raskaana, synnytyssali tämänlaisille asioille.

Vierailija
22/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vuotaa verta ja lääkärit ei ota vastaan! Silloin ei väkisin paljon sairaalaan lähdetä!!!!

mutta vastaisen varalle: kylla kannattaa lahtea vaikka vakisin sairaalaan jos tilanne nayttaa huonolta, etenkin jos on kyse lapsesta. Ei saa olla liian auktoriteettiuskoinen, vaan pitaa osata myos pitaa puolensa. Aina ne puhelimeenvastaajat eivat todellakaan tieda mista puhuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin menyt ensiapuun kyllä ne olisivat ohjanneet jatkojuttuihin.

Vierailija
24/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tuolloin tosin rv 18 ja aloin vuotamaan aivan mielettömästi, heti ea:han ja jatkotutkimuksiin tulos on nyt 2vee pienimies, syyksi vuotoon epäili istukan paikkaa joka alkuraskaudessa oli edessä ja todella alhaalla, ajan myötä paikka oli edessä ylempänä, säikäyttää pahasti! itse olin aivan arma että pahin oli päässyt tapahtumaan! itse sain myös noita vuotoa hillitseviä lääkkeitä ja jouduin 3 päivää olemaan naistentautien osastolla vuodelevossa, vessaan sain mennä muutoin sängyssä makoilin... voimia sinne ja halauksia=)

Vierailija
25/25 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenhukka on muuten nautaeläimillä merkittävä kuolinsyy, joten asiaan ei pidä suhtautua kepeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi