Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perheemme ainoa, jossa on jopa hammasharjat yhteiskäytössä?

Vierailija
23.10.2010 |

Samaten toisen käyttämällä haarukalla voi ihan hyvin syödä ja näin vähentää tiskiä. Samaten juomalasit. Pyyhkeitä ei ole varattu kenellekään erikseen, siihen samaan kuivataan kaikki suihkun jälkeen. Sukat kiertävät käyttäjältä toiselle. Tytär käyttää myös minun alushousuja, mies nyt ei niihin onneksi sekaannu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa hammasharjaa ja pyyhettä, mutta kyllä meillä silti on omat. Samat ruokailuvälineet käy toki, usein mies syö puuron mun kupista, koska syö yleensä aamupalan mun jälkeen.

Vierailija
2/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin samoja pyyhkeitä ja haarukkaakin ehkä joskus, mutta kyllä raja menee noissa hammasharjoissa. Ne on kyllä ihan henkilökohtaista omaisuutta:D Olen kuullut, että joillakin on myös omat hammastahnat (ettei ne pöpöt siirry tahnoista harjoihin), mutta niin meillä ei sentäs ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Muuta en sano.

Vierailija
4/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että joillakin on myös omat hammastahnat (ettei ne pöpöt siirry tahnoista harjoihin), mutta niin meillä ei sentäs ole.

hammastahnat, muttei kyllä tuosta syystä.

Vierailija
5/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsilla erikseen (tosin niilläkin yhteiset, eli ei nimettyjä harjoja).

Vierailija
6/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä omat hammasharjat, mutta ei kukaan musta niin yäk ole, etteikö voisi esim. ns. hätätilanteessa hyvin käyttää jonkun toisenkin harjaa.

Vierailija
7/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut oon mä vahingossa pessyt miehen harjalla hampaani.

-tintti-

Vierailija
8/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voikaan käyttää toisen kanssa samaa hammasharjaa??? JA ette edes lapsille oo vaivautunut omia harjoja hankkimaan!!

Toki meilläkin mies voi syödä samalla haarukalla kuin minä, yms, mut kyllä hammasharjat täytyy EHDOTTOMASTI olla kaikilla omat. Mua ainakin ällöttäis pestä jonkun muun harjalla hampaita, oli se sitten oma mies tai kuka vaan.. Miettikää nyt niitä kaikkia hammasvälitöhkiä yms.. YÄK!

Vierailija
9/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjat on ihan oikeasti aikamoinen riski hammasterveydelle ja hampaat on kuulkaas aika tärkeä juttu ihmiselle. Eli en kyllä välinpitämättömyyttäni tai pihiyttäni lähtis kyllä lasten hammasharjoilla pelleileen.

Eli musta ei ole mitään yäkkiä siinä, että lapset pesisivät samalla harjalla - se on vaan puhtaasti järkijuttu. Minä haluan huolehtia lasteni hampaista hyvin - siksi lapsilla on omat harjat, jotka uusitaan parin kuukauden välein.

Vierailija
10/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset voi vaikka käyttää lasten vanhoja jos haluaa säästää

Vierailija
11/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yhteispikkareilla?

Meidän perheessä on varaa ostaa omat hammasharjat ja omat alusvaatteet kaikille.

Vierailija
12/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku perheestänne sairastuu, niin tauti tarttuu tehokkaasti kaikkiin muihinkin.

Vierailija
14/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu olla oma hammasharja ja se omakin hammasharja tulee vaihtaa uuteen riittävän usein.

Vierailija
15/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voikaan käyttää toisen kanssa samaa hammasharjaa???

Mä myös suutelen miestäni suulle, ja toisinaan hänen pippelinsä on suussani. Sillähän pissitään, yäks.

Vierailija
16/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi henkilö. Johan reikiä aiheuttava bakteeri pomppii suusta toiseen, siksi harjat pitäs jopa säilyttää erikseen toisistaan, etteivät koskettaessaan saastuta toisiaan. Tosi tietämätöntä porukkaa noi yhteiskäyttäjät.

Vierailija
17/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi riskeeraavat lastensa suuterveyden? A) tyhmyyttään B) välinpitämättömyyttään. Muita syitä en keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi