Kiitos Jukan 33v lainasta vaimolle, terveisiä lapsille.
Oli kiihkeä aamuyö, sitten lähetin miehesi taksilla kotiin, jotta hän voi vahtia vauvaanne kun sinä menet aamulenkille.
Kiitos vielä lainasta, puutteessa olevilta aviomiehiltä saa maailman parasta seksiä.
PS: toivottavasti vauvanne ei saa 9 kk päästä sisarpuolta tai sinä kondyloomaani tuliaisiksi.
Kommentit (36)
munaa ja kunnolla muutaman kerran viikossa. Ukkomiehet parhaita just siksi, että niitä ei tarvitse yrittää miellyttää eikä ne jää pysyvästi nurkkiin asumaan kun niillä on velvoitteet muualla.
Molemmat saavat, ukkomies saa toosaa kun ei kotona vaimo anna ja minä saan munaa kun oma kumppani ja sen liian tutut kuviot kyllästyttää.
perheensä ja kotielämänsä suhteeseen mun kanssani, muttei mua kiinnosta mikään pertti-perusinsinööri tai mikko-malli-isä.
Ap säälittää. Tuossako jonkun elämän ilon aiheet?
iloinenkin kun seksipuolikin on tyydytetty. Ihana viettää iltaa omassa rauhassa pillu vieläkin viimeyön jäljiltä hellänä.
Ens viikolla taas saa kunnon kyydit kun Jukkan vaimolla kuulemma vielä jälkivuotoa, niin ei se anna Jukalla kotona vielä pitkiin aikoihin.
Tää muistuttaa jo Pussikaljaromaania. Kiva kerronta.
mutta haluan nyt kuitenkin huomauttaa, että tästä on valovuosi Pussikaljaromaaniin. Joltain Juoppohullulta tää paremminkin kuulostaa.
Tää muistuttaa jo Pussikaljaromaania. Kiva kerronta.
mutta haluan nyt kuitenkin huomauttaa, että tästä on valovuosi Pussikaljaromaaniin. Joltain Juoppohullulta tää paremminkin kuulostaa.
ottamaan alkoholia miehiä iskeäkseen, kun se käy tosi näppärästi kotisohvalla makoillessa ja chattiin kirjoitellessa.
Sain eilen Jukalta niin hyvät kyydit, että tämän illan chattailyt taidan jättää väliin.
Sairasta ja säälittävää, kirjoittaja on ilmiselvästi itse sinkku ja lapseton sellainen, näkee ettei paljoa muuta käy korvien välissä kuin tuuli
Tällaiset kirjoitukset ehkä vielä jotenkin ymmärtäisi jossain sinkkujen keskustelupalstalla, mutta että viitsit kirjoittaa oikein Vauva lehden sivulle, ilmaisee selvästi, että kademielesi on kova perheellisiä kohtaan.
Olet varmaan saanut hienon parisuhteen mallin kotoasi, näinhän teilläkin varmaan kotona asiat hoidettiin. Hanki ammattiapua, muuhunkin kuin kondyloomaasi
a aikasta moni ukkomies olis ollut valmis vaihtamaan perheensä ja kotielämänsä suhteeseen mun kanssani, muttei mua kiinnosta mikään pertti-perusinsinööri tai mikko-malli-isä.
varmaan suurinta osaa miehistä kiinnostaakin pöpilässä oleskeleva mustiin kaapuihin pukeutuva läski, jolta on otettu lapset pois mt-ongelmien takia! Kuka tahansa mies vaihtais heti minkä tahansa vaimon tuohon!
ei kiinnostais mun luona säännöllisesti vierailla. Ei multa ole lapsia pois otettu, ei mulla ole lapsia vielä, ehkä muutaman panon jälkeen.
Ja kyllä moni mies olis ollut valmis tänne mun luo jäämään, mutta olen käskenyt palata vaimonsa helmoihin, ei mua kiinnosta pysyvä parisuhde.
Kirjoituksestasi paljastaa selvästi halu brassailla ja sinua v-taa kun se jukka lähti kuitenkin kotiinsa ja sillä on perhe. Sinähän olit jukalle vain tarpeiden tyydytyspaikka:( Surullista, että jonkun elämä on henkistä huoraamista ja sitten siitä pitää vielä huudella. En pidä minään ihmisiä, joilla moraali on kulkukissan tasoa. Toivottavasti joskus löydät ihmissuhteen, jossa joku ei käytä sinua välineenä, vaan aidosti rakastaa ja haluaa tehdä sinulle hyvää.
arkea Jukan kaltaisen tylsän insinöörin kanssa. Moraalia en ole omistanut aikoihin ja jos kohdalle sattuu sopivasti kiimainen varattu mies, ei ainakaan naisten välinen solidaarisuus ole syy miksi jättäisin panoseuran käyttämättä.
Mutta nyt lähden vähäksi aikaa lepäämään, niin jaksaa alkuyöstä sitten chattata "ylitöissä" olevien perheenisien kanssa.
En pidä minään ihmisiä, joilla moraali on kulkukissan tasoa.
..ja tämä pätee vain mahdollisesti sitä kaljamahaista puutteessa riutuvaa ukkoasi vokotteleviin naisiin. Ukkokulta sitten taas on moraalisuuden huipentuma, uhri ja syyntakeeton vieraisiin vuoteisiin eksyessään ja koko syy on kokonaan tämän kamalan toisen naisen, joka ihan väkipakolla munahaukkana kaikki mahdolliset miehet hamuaa.
Kahta ukkomiestä vahingossa pannut, ja kas, kumpikaan ei "muistanut" parisuhdestatuksestaan mainita, sormuskin oli johonkin taskunpohjalle tipahtanut ihan vahingossa. Meedioko tässä pitäisi olla teidän valehtelevien ja selkärangattomien puolisoittenne kanssa?
tietoisesti hakee varattuja miehiä ja sitten vielä surkeena haluaa kostaa miehelle, kun ei kelvannutkaan, kuin pikapanoksi, paljastamalla tekonsa netissä, säälittävää..
Minulla ei ole kaljamahaista ukkoa, joten lienet nussinut jonkun toisen miestä. Kannattaisikohan hiukan tutustua petikumppaniinsa, ennenkuin levittää reitensä, niin ei tarvitsisi moisia vahinkoja kertoilla.
silloin tällöin. Ja kätevimmin sitä seuraa saa chatista ukkomiehiltä, ei tartte tuhlata turhaan aikaa ja rahaa baaritiskillä saalistamiseen.
Ja saisin mä mun ns. seurustelukumppaniltakin ihan milloin haluaisin, mutta kuka sitä jaksaa samalla autollakaan 10 vuotta kauempaa ajaa. Vaihtelu virkistää ja mä oon muuten aina käyttänyt alkoa yhdessä masislääkkeiden kanssa. Ne yhdessä vaikuttaa vain siten, että alko ei mene päähän ja pystyy juomaan aivan hillittömästi ilman humaltumista. Ja krapulaakin masislääkkeet hillitsee.
Ukkomiehiä harrastan nyt siis lähinnä käytännön ja kätevyyssyistä.