Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos Jukan 33v lainasta vaimolle, terveisiä lapsille.

Vierailija
23.10.2010 |

Oli kiihkeä aamuyö, sitten lähetin miehesi taksilla kotiin, jotta hän voi vahtia vauvaanne kun sinä menet aamulenkille.

Kiitos vielä lainasta, puutteessa olevilta aviomiehiltä saa maailman parasta seksiä.

PS: toivottavasti vauvanne ei saa 9 kk päästä sisarpuolta tai sinä kondyloomaani tuliaisiksi.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonlopun ylitöissä ja viimeyönä työkaverinsa luona saunomassa.

Vierailija
2/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on "ylitöissä". Mutta aikoi kyllä tulla hoitamaan lapsianne että sinä pääset välillä jumppaamaan synnytyksessä lörpähtänyttä kroppaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiihkeä aamuyö, sitten lähetin miehesi taksilla kotiin, jotta hän voi vahtia vauvaanne kun sinä menet aamulenkille.

Kiitos vielä lainasta, puutteessa olevilta aviomiehiltä saa maailman parasta seksiä.

PS: toivottavasti vauvanne ei saa 9 kk päästä sisarpuolta tai sinä kondyloomaani tuliaisiksi.

Tahallisesta sukupuolitaudin levittämisestä voi nostaa syytteen. Mikä sut on tehny noin vihaiseksi, kun tauteja levität?

Vierailija
4/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomamma tuli taas kertomaan fantasioistaan. Mitäs pöpilään?

Vierailija
5/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, lapset tehty, mihin minä miestä enää tarvitsen.

Vierailija
6/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo saanu. Taisi jäädä saamata kun tommosia huutelet. Vai mistä oot noin katkera?

Vierailija
7/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan molemmilla. Enkä mä voi tietää onko kondyloomani aktiivisessa vaiheessa vaiko ei. Kondyloomaa ei edes luokitella sp-taudiksi, vaan sukupuoliteitse tarttuvaksi.

Jukka-parka oli kuulemma joutunut olemaan puoli vuotta ilman kun vaimo ei raskausaikana eikä nyt synnytyksen jälkeen suostunut edes suuseksillä miehen paineita helpottamaan.

Vaatii vaan koko ajan rahaa omakotitalon sisustamiseen ja siksi Jukan pitääkin painaa "ylitöitä".

Vierailija
8/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh mikä suttura toi ap

Oikeasti se on retkottanut osaston päivähuoneessa kattomassa BB:tä aivot sopivasti pehmenneenä lääkkeistä ja kuola tasaisesti molemmista suupielistä varoen.

Vierailija
9/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusinsinööri että ei se mua kiinnosta. Seksi kyllä oli ihan tyydyttävää.

Vierailija
10/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nuorena tehdyt jutut. Tuli useammankin naimisissa olevan miehen kans vietettyä öitä:)

Ei sitä silloin pahemmin ajatellut. Mikäs siinä kun mies oli komea ja halukas niin kiva se oli kiihkeitä öitä viettää. Useammankin naimisissa olevan miehen kanssa tuli oltua.

Nykyään kun itse on naimisissa ja lapsia, asiaa ajattelee ihan eri tavalla.

Vierailija
11/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa olevaa seksiseuraa. Ei siellä muita pyörikään kuin seksiä ja kuuntelijaa kaipaavia ukkomiehiä.

Ens viikolla taas saa perusinsinöörin munaa.

Vierailija
12/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sepustat tuota, niin ei kukaan usko. Keksi joku uusi, yllättävämpi suunta provoilla.

Vierailija
13/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä partavettä sen perusinsinöörin vaimoke on miehelleen ostanut. Ei tää nyt ainakaan ihan perusmennenille haise.

Uskoo ken haluaa, sitä parempi mitä uskomattomampi juttu tää on, niin saadaan tapailla ihan kaikessa rauhassa perusinsinöörin kanssa.

Se asuukin jossain lähikunnassa, niin ei tarvitse olla mitenkään erityisen varovainenkaan kun mun naapurit eivät sitä tyyppiä kumminkaan tunnista.

Ja mitä se haittaa vaikka tunnistaiski.

Vierailija
14/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ala kiemurrella!

Vierailija
15/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä pääsee tietääkseni viikonloppulomille. Ehtii naida napsutella monta yötä kotona jos ei pakkohoidossa ole.

Vierailija
16/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuulkaa itsetuntoa vaan kummasti kohottaa, kun saa olla ukkomiehen pussientyhjennysastia. Minusta on mahtava ajatus, että se raukka vaimo kuvittelee olevansa jotenkin niskan päällä kun ei anna, mut sehän tässä just häviää! Minä olen aina valmiina, en edes pikkuhousuja viitsi välillä laittaa jalkaan. Kun Pertti soittaa, niin asetun jo valmiiksi sängylle ketarat auki ja kohta kyyti alkaa ;)

Mullakin on tää herpes, mutta minkäs teet. Ei kaikkee pysty varomaan. En kyllä tajua et mistä se Pertti sen olis saanut kun ei sillä oo kuin se vaimo ja minä, mut kai se voi vessanpöntöstäkin tarttua.

Minä tyttö se olen jo nuorena oppinut, ettei mulla ole ihmisarvoa pillun ulkopuolella. Sen oon ensin isältäni ja sitten poikaystäviltäni kuullut. Ja pitäähän se paikkansa. Kandeis teidänkin vaan tajuta, että naisen tehtävä on tyydyttää mies.

Ai niin, kohta mulle soittaa yks Mika. Tapasin sen viime viikonloppuna karaokebaarissa kun Pertillä oli jotain *tanan perheaikaa. Huh mitkä kyydit!! Ja tarviiko sanoa, että kaks alaikäistä lasta silläkin ;)) Se halus heti anaaliin ja mä olin et TOTTAKAI. Nyt on kyllä jotain omituista kalanhajua alapäässä, kun se halus heti perään ykköseen. Mut ihan sama, mitä välii! Katotaan mitä Mikan vaimo on mieltä kun sen alapää alkaa haista kalalta kans;;))!!

Nyt mä meen, täytyy ottaa mielialalääkkeet. Niitä ei sais ottaa alkon kanssa samaan aikaan, mut mä ajattelin et riittää jos pitää muutaman tunnin välissä. Seittemältä tulee Mika ja sit me otetaan pari Bacardi Breezeria ja nussitaan ku eläimet.

HAHA! OOTTEKO VÄHÄN KATEELLISIA, HITON... VAIMOT!!!

Vierailija
17/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muistuttaa jo Pussikaljaromaania. Kiva kerronta.

Vierailija
18/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joku ruma luuska kun pitää panoseuraa hommaa chatista. Sitten tänne tulee ylpeenä kirjottamaan, että sai panna jonku varatun ukon kans. Aika säälittävä eukko.

Vierailija
19/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuulkaa itsetuntoa vaan kummasti kohottaa, kun saa olla ukkomiehen pussientyhjennysastia. Minusta on mahtava ajatus, että se raukka vaimo kuvittelee olevansa jotenkin niskan päällä kun ei anna, mut sehän tässä just häviää! Minä olen aina valmiina, en edes pikkuhousuja viitsi välillä laittaa jalkaan. Kun Pertti soittaa, niin asetun jo valmiiksi sängylle ketarat auki ja kohta kyyti alkaa ;)

Mullakin on tää herpes, mutta minkäs teet. Ei kaikkee pysty varomaan. En kyllä tajua et mistä se Pertti sen olis saanut kun ei sillä oo kuin se vaimo ja minä, mut kai se voi vessanpöntöstäkin tarttua.

Minä tyttö se olen jo nuorena oppinut, ettei mulla ole ihmisarvoa pillun ulkopuolella. Sen oon ensin isältäni ja sitten poikaystäviltäni kuullut. Ja pitäähän se paikkansa. Kandeis teidänkin vaan tajuta, että naisen tehtävä on tyydyttää mies.

Ai niin, kohta mulle soittaa yks Mika. Tapasin sen viime viikonloppuna karaokebaarissa kun Pertillä oli jotain *tanan perheaikaa. Huh mitkä kyydit!! Ja tarviiko sanoa, että kaks alaikäistä lasta silläkin ;)) Se halus heti anaaliin ja mä olin et TOTTAKAI. Nyt on kyllä jotain omituista kalanhajua alapäässä, kun se halus heti perään ykköseen. Mut ihan sama, mitä välii! Katotaan mitä Mikan vaimo on mieltä kun sen alapää alkaa haista kalalta kans;;))!!

Nyt mä meen, täytyy ottaa mielialalääkkeet. Niitä ei sais ottaa alkon kanssa samaan aikaan, mut mä ajattelin et riittää jos pitää muutaman tunnin välissä. Seittemältä tulee Mika ja sit me otetaan pari Bacardi Breezeria ja nussitaan ku eläimet.

HAHA! OOTTEKO VÄHÄN KATEELLISIA, HITON... VAIMOT!!!

Mutta ihan tosissaan, kyllä se on vaimo se joka tuossa voittaa. Meinaa kun saa sen sukupuolitaudin ja tajuaa heittää paskan miehen mäkeen niin surutyön tehtyään saa uuden elämän vahvempana ihmisenä.

t:yksi jolla ihanat lapset, ystävät, harrastukset ja seksielämä (mutta vain sinkkumiesten kanssa) mutta EI sitä paskaa päänvaivana. Lupasin rakastaa kuolemaan asti, mutta lasku menikin jo miehen rakkauden kuolemasta. Pari vuotta pelkäsin mielenterveyteni pettävän mutta sitten lähdin ja aloin olemaan ONNELLINEN ja VAPAUTUNUT.

Vierailija
20/36 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä käy sääliksi tollaset ap;n kaltaiset naiset joiden ihmisarvo määrittyy miesten huomiosta.Todennäköisesti on liian nuorena tullut hyväksikäytetyksi tai jopa raiskatuksi.Naisena pitäis,jos ei hyväksyä niin ainakin ymmärtää millainen rasite raskaus ja vauva-ajan ensikuukaudet on naiselle jolloin ei miehen miellyttäminen pidäkään olla etusijalla.Toivon et ap saa apua jota ei taida kyl ees haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän