Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eka kerta synnytyksen jälkeen?

Vierailija
23.10.2010 |

Milloin rakastelitte ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen(erityisesti välilihan leikkaukseen joutuneet)?Tuntuiko erilaiselta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähän kuivalta.

Vierailija
2/9 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä. Ok oli, vähän muistaakseni jotenkin tunnoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asennossa hiukan kiristi. Muuten ei sattunut lainkaan. Oli tosi herkät paikat, mutta toisaalta olo "hole" eli väljä.

Vierailija
4/9 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on kyllä pilalla synnytyksen jälkeen, kannattaa siirtyä anaaliseksiin.

Vierailija
5/9 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla n. 3-4 vko synnytyksestä. Mulla repes väliliha + sitä leikattiin.. Arpikohta tuntui tosi tiukalta ja sattui myös jonkun verran ja alapää aivan kuivana eli liukkarit kehiin. Nyt synntyksestä 7kk ja edelleen tietyissä asennoissa se arpikohta tuntuu ikävältä muttei missään nimessä enää satu. Mun mielestä tunto alapäässä jotenkin herkempi ja seksi nautinnollisempaa kun ennen synnytystä =)

Vierailija
6/9 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla ei tehty epparia eikä muutenkaan tarvinnut laittaa tikkejä.

Ihan samanlaiselta se tuntui kuin ennen synnytystäkin, sekä minusta että miehestä (oli pakko tentata silloin =D).

Vierailija
7/9 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta pari viikkoa, toisesta kolme päivää synnytyksen jälkeen. Ekasta tuli pari tikkiä, jotka häiritsi. Tokasta ei tullut repeämiä ja palautuminen oli nopeaa. Ekasta oli alkuun vähän kipuja, mutta otettiin varovasti, siten yhdyntä tuntui hyvältä. Toisesta mies sanoi, että ekalla kerralla emätin oli tavallista väljempi (kuinka ollakaan :D ), mutta emätin palautui kuulemma nopeaan ja tokalla/kolmannella kerralla eroa ei enää entiseen huomannut. Itse en huomannut suurtakaan eroa kuin puristusvoimassa alkuun.

Ajallisesti ei kannata verrata itseään/puolisoaan muihin, vaan harrastaa seksiä hellästi tunnustellen ja sitten vasta, kun nainen on valmis. Kuitenkaan mitään aikarajaa ei kai nykyään ole, vaan seksiä saa harrastaa, kun mieli tekee. Ennen taisi olla suositus odottaa jälkitarkastukseen asti?

Vierailija
8/9 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mehän kiltisti odotettiin, eli 7 viikkoa synnytyksestä. Täytyy kyllä myöntää, etten itse halunnut seksiä vielä silloinkaan, koska paikat tuntuivat vielä aroilta ja eppariarpi kiristi edelleen, vaikka olikin kuulemma hyvin parantunut. Eka kerta synnytyksen jälkeen pelotti ihan hirveästi, eikä tosiaan auttanut yhtään se, että mies kieltäytyi edes harkitsemasta liukkarin käyttöä, vaikka olin suurin piirtein yhtä kostea kuin Saharan autiomaa. Meillä olikin aika pahoja ongelmia seksielämän saralla pari vuotta tämän esikoisen syntymän jälkeen...

Toisen jälkeen meni paremmin, ensinnäkään ei leikattu välilihaa eikä tullut repeämiä, ja kaikin puolin toipuminen oli huimaavan nopeaa. Olisin voinut harrastaa seksiä jo vaikka heti laitoksella, mutta kun ei ollut perhehuonetta. Neuvolassa ei seksistä synnytyksen jälkeen puhuttu mitään, jostain netin tietosivustoilta lueskelin vain sen tiedon, ettei tarvitsisi kuulemma odottaa jälkitarkastukseen asti. No, mies halusi odottaa siihen että jälkivuoto loppui, eli nelisen viikkoa synnytyksen jälkeen.

Vierailija
9/9 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnytyksen jälkeen 4 kk meni ennen kuin kokeiltiin ja sattui vielä aika paljon. Siitä sitten ehkä kerran kuussa testailtiin ja muistaakseni 8 kk synnytyksestä alkoi kivut olla poissa. Tokan synnytyksen jälkeen ei kipuja, mutta en muista koska eka yhdyntä. Ehkä 2-3 kk?