Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko olet valmis maksamaan hyvistä farkuista? Tai farkuista yleensä?

Vierailija
22.10.2010 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä farkkuja, mutta kirpparilta voisin ostaa parin kokeeksi, jos vaikka tykkäisinkin.

Vierailija
2/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä joutuu pulittaa kun on tällänen persjalkanen hukkapätkä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen yli menevissä en koe enää saavani mitään lisäarvoa

Vierailija
4/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ihan ok summa minusta

Vierailija
5/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut se on ihan maksimi. 100e on just sopiva.

Vierailija
6/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jos täydelliset löytäisin, voisin maksaa paljonkin. Toiseksi parhaimmat olen aina ostanut joko kirpparilta tai kavereilta.

Vielä ei pakasta vedetyt ole olleet niiden arvoiset.

Vierailija
7/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista, jos vaikka löytyisi sellaiset jotka tuntuu tosi hyvältä päällä, niin voisin maksaa max 40e.

Mutta kun inhoan farkkujen (tai ihan mitä tahansa vaatteiden) sovitusta, niin en jaksa pukukopissa sovittaa sen 10 farkut löytäkseen ne yhdet mitkä sopisi mulle. Menis vaan turhaan hermot.

Niin ostelen kirppikseltä halvalla, ja jos sopii käytän, jos ei myyn eteenpäin.

Vierailija
8/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä ostan Onlyn farkut jotka maksavat 60-80€, mutta toisinaan myös H&M:ltä missä maksavat 40€ tai Vero Modalta jolloin hintaa n.60€, tai Espiritin alesta jolloin farkut saa n. 40eurolla.

+Toki alesta myös muualtakin, esim. Onlylta saattaa saada alesta (tai esim. farkkuviikolla alennusta 25% jne) farkut muutamalla kympillä, tai H&:ltä alesta parilla kympillä farkut.

Niin ja Your Facelta pari kertaa myös ostanut, normihinnalla 80€ yhdet ja toiset alesta 20 eurolla.

Vierailija
9/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 e enempää en maksaisi, enkä yli 50 e mielelläni.

Vierailija
10/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaisin 200€ olevan kipurajani. Toistaiseksi olen siis selvinnyt paljon halvemmalla :-)

(ja noi 160€ farkut on olleet -50% alessa)

Vierailija
11/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuivat myyjän mukaan täydellisesti. Loistava palvelu, kivat farkut. Jäin vaan miettimään että en ole ennen ostanut noin kalliita housuja. Kipuraja taisi ylittyä :) Mutta uskon niiden kestävän paremmin kuin HM- tai halpisfarkut, eli suht vähävaraisenakin haluan satsata...

Vierailija
12/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut Onlynm farkkuja alesta, maksoin just tuon saman 70e. Ovat hyviä ja istuvat minulle:) Teit ihan hyvät kaupat!

Vierailija
13/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kestävät myös hyvin käytössä. Onlyllä hyviä malleja ja värejä (=tarkoitan nyt sitä miten kulutettu jne.)ja taskut hyvin sijoiteltu +hyvän malliset koristeluompeluineen.

Onlyn farkut ovat myös todella mukavat päällä (no joskus ostin jotkut tarjoushousut mitkä eivät olleet niin mukavat päällä kun "tavalliset" Only farkut). ja ko. farkkujen mitoitus istuu hyvin minulle.

Eli minä myös sano ettet todellakaan tehnyt huonoja kauppoja :)

Vierailija
14/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja istuvat ja just se väri, ja Onlyssa olen ennenkin saanut tosi ystävällistä palvelua. Nämä on mukavan paksutkin talvea ajatellen.

ap

Vierailija
15/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuraja on noin 150 euroa Sen yli menevissä en koe enää saavani mitään lisäarvoa

Vierailija
16/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni taas ostelee järjestään yli satasen farkkuja :(

Vierailija
17/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen maksanut 375€, mutta kyse oli yksittäistapauksesta. Saatan kyllä ostaa farkkuja jotka on tuolla parinsadan euron hujakoilla (en tosin suomesta vaan muualta).

Vierailija
18/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostankin farkkuni yleensä Kappahlista, ne sopii mun ahterille

Vierailija
19/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaselle leveälanteiselle mutta kapeavyörätöiselle tavismammalle? Mun tuumakoko on varmaan pituus 32, "leveys" 31-32...

En yhtään tykkää lantiomallin pöksyistä, eikä tietty ihan napaan asti ulottuvatkaan nappaa :)

Mun ongelma on reidet, joissa on lihasta ja läskiä, ovat siis paksut. Bootcut istuu mallina pahaiten mutta mistä saisi nätit? Beavers ja Lee Cooper ovat toimineet mulla hyvin, sen minkä farkkuja olen ostanut (noin yhdet vuodessa, jos sitäkään) mutta nyt pitäisi saada ainakin kahdet uudet!

Vierailija
20/25 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti maksan farkuista 35-40€.