Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen selvisi

Vierailija
22.10.2010 |

että 17 vuotias tyttäreni on raskaana. Tänään käyty lääkärissä ja maanantaina on aika keskeytykseen. Miten jaksan tukea tytärtä kun tuntuu että olen itsekkin aivan rikki ja voimaton.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekö että tyttäresi on nainut vai se että ehkäisy on pettänyt tai sitä ei ole käytetty?

koetko huonommuutta siitä ettet ole riittävästi kertonut ehkäisystä? voimattomuutta siitä ettet pysty estämään 17v tyttäresi seksileikkejä? vai mikä sua ap nyt niin ahdistaa?

Vierailija
42/45 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda nää vouhottajat tällä palstalla!

Nyt keskityt tyttäres tukemiseen. Olet ihana äiti kun tuet häntä. Käsittelet omat tuntees ystäviesi kanssa tai menet käymään ammattiauttajalla. En yhtään ihmettele että toi on kova paikka äidillekin. Hienoa että teillä on niin hyvät välit että tyttäres kertoo asiasta sinulle.

Voimia molemmille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni (18v) oli samassa tilanteessa elokuussa. Aika oli jo varattu keskeytykseen ja olin jo tavallaan helpottunut. Olin tietenkin tukenut tytärtäni mitä tahansa hän päättää, mutta salaa olin toivonut hänen päätyvän aborttiin. isästä kun ei ollut tietoakaan. Tuo isän pikkukullanmuru kun oli harrastanut satunnaista seksiä nennituttavuuksien kanssa ilman ehkäisyä...

No viime hetkellä tyttäreni päättikin pitää lapsen. Olin raivoissani - en tiedä sainko sen kätkettyä. Toivottavasti - sillä nyt olen jo sujut asian kanssa. Hauskaa tulla papaksi ja varmasti tyttärenikin pystyy vastuunsa kantamaan.

Sitä en kyllä vieläkään tiedä miten näissä tulisi menetellä. Pitäisikö sitä avoimesti mielipiteensä kertoa vai ei?

Vierailija
44/45 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäkää ehkäisyä niin ei tarvitse aborttiakaan tehdä. kondomit..e-pilleri..vaahdot yms keksitty.

Vierailija
45/45 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäkää ehkäisyä niin ei tarvitse aborttiakaan tehdä. kondomit..e-pilleri..vaahdot yms keksitty.

Jospa menisit viisastelemaan muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme