Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs pidätte tästä asunnosta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä pohja. Itse en vaan viihdy kerrostalossa.

Vierailija
2/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä mussa herättää kiinnostusta, on se, että asunto on rempattu. Värit kylläkin menisi heti vaihtoon (veikkaan, että suurin osa ostajaehdokkaista olisi samoilla linjoilla), aika riski veto varsinkin tuo keittiön pinkki, noin niinkuin myynnin kannalta. Pohjaratkaisun perusteella en vaivautuisi edes katsomaan asuntoa, ei olisi toimiva meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä mussa herättää kiinnostusta, on se, että asunto on rempattu. Värit kylläkin menisi heti vaihtoon (veikkaan, että suurin osa ostajaehdokkaista olisi samoilla linjoilla), aika riski veto varsinkin tuo keittiön pinkki, noin niinkuin myynnin kannalta. Pohjaratkaisun perusteella en vaivautuisi edes katsomaan asuntoa, ei olisi toimiva meillä.

Värimaailma kyllä tökkii...

Vierailija
4/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin arvostetaan avaruutta ja valoisuutta.

Vierailija
5/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisihmisenä erityisesti tuo koppimainen keittiö erillään olkkarista ärsyttää.

Vierailija
6/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin muuttaa jos olis helsingissä..

taidanpa ottaa sisustuksesta mallia ..

Vierailija
7/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva. Perustelut:

1) selkeä pohja, joka helppo sisustaa

2) hyvät näkymät ilmeisesti

3) oma tontti

4) oma talonmies

Nuo kaikki nykyaikaina ihan huippua. Maalit ovat oikeasti näissä mittakaavoissa ihan pilipalijuttuja, ihan älytöntä edes miettiä moisia, ne saa muutamalla satasella vaihdettua toisin kuin nuo yllä mainitut.

Vierailija
8/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, maalit ON helppo vaihtaa mutta kyllä ne vaikuttaa paljon enemmän kuin parin sadan verran siihen, mitä mä haluan asunnosta maksaa. Mulla tulee heti ensimmäisenä oudoista väreistä mieleen, että voi ei, täällä joutuu heti hommiin sen sijaan, että voisi ihastua neutraaleihin pintoihin, joita voi halutessaan muokata mieleisiksi.

Ja kyllä, tuo pohjaratkaisu on tosi koppimainen ja yksi makuuhuone outo pitkula. Tuo "sisustus" ei oikein imartele asunnon muotoja. Pienellä ehostuksella saisi korostettua hyviä puolia ja näyttää asunnon potentiaali sen sijaan, että on huonekaluja ja tilpehööriä miten sattuu.

Vierailija
9/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva. Perustelut: 1) selkeä pohja, joka helppo sisustaa 2) hyvät näkymät ilmeisesti 3) oma tontti 4) oma talonmies Nuo kaikki nykyaikaina ihan huippua. Maalit ovat oikeasti näissä mittakaavoissa ihan pilipalijuttuja, ihan älytöntä edes miettiä moisia, ne saa muutamalla satasella vaihdettua toisin kuin nuo yllä mainitut.

Sulla tuntuu olevan ihan fiksuja mielipiteitä monenlaisiin asuntojuttuhin :) Ja tää on ihan oikeesti hyvään sävyyn esitetty kyssäri :)

Vierailija
10/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mä olisin? Töissä käyvä uusperheen äiti, joka tykkää asunnoista, taloudesta, kengistä ja ruuanlaitosta. Hauska on kun kysyt, että mikä olet miehiäsi, niin aika miehekäs olen ja miehekkäät harrastukset mulla. Nytkin molemmissa mun harrastuksissa on varmaan 70% miehiä.

Vierailija
11/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielstäni huono pohja. Kaksi huoneista pitkulaisia???

Hintapyyntö korkea. Ostimme upouuden asunnon aivan näiltä kulmilta ja hintaa oli vain parikymmentä tonnia enemmän.

Erittäin mielenkiintoinen värimaailma - vaihtoon. Maalaus ei kyllä maksa paljoa. Vaivaa kuitenkin.

Voisiko keittiön ja huoneen välisen seinän purkaa ja avata yilana avarammaksi?

Vierailija
12/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä slummibunkkeri ulkoapäin.

Maalaushommia joka huoneessa = paljon töitä ja rahaa.

Kohtuuton vastike, kun ottaa huomioon että putkiremppa vielä tulossa.

Huoneet hankalan muotoiset sisustuksen kannalta.

Koppimainen, tunkkainen rakenne (aikakauden mukainen, muttei enää nykypäivää).

Vierailija
13/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni vain, siis liian pienet huoneet, muuten ihana! Jotain pintoja saattaisin uusia, mutta esim. keittiöstä tykkäsin.

Vierailija
14/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään avoimesta oh / keittiö / yhteiset tilat ratkaisusta.

Saisin noista väreistä varmaan migreenin vaikka vaaleanpunaisen ystävä olenkin.

Seinien väriä on tosin helppo muuttaa, joten se ei olisi este asuntokaupoille. Rumaa taloa taas ei saa nätimmäks millään ja huonoa pohjaa en ottais mistään hinnasta.

Vierailija
15/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan väriset seinät. Pohjaratkaisu ei ole hyvä.

Vierailija
16/16 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan väriset seinät. Pohjaratkaisu ei ole hyvä.

No, pohjasta en tykkää minäkään. Liian lokeromainen ja jättää eteiseen turhaa tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi