Jatkuva itkeminen..
Olen nyt kolmannella kolmanneksella raskaana ja vaikka muutenkin on tunteen olleet vähän pinnassa, nyt on mennyt ihan älyttömäksi..
Tällä viikolla olen itkenyt mm. näitten asioitten takia;
ekaluokkalainen oli lähtenyt luvatta omille teilleen koulun jälkeen ilman kännykkää enkä tiennyt missä on(tuli kyllä n. 30 min kuluttua ja sanoi että oli unohtanut kännykän).
Kun en saanut polkupyörää tungettua varastoon koska kaikki muut tavarat oli siellä niin levällään ja kädet oli täynnä posteja sun muita.
Koska lapseni ei osaa uida kunnolla.
Koska juna oli myöhässä.
Koska laitoin liikaa suolaa ruokaan.
Koska joku olisi voinut pudota viemärikaivoon(tuossa tehtiin asfaltin uusintaa lähellä ja viemärinkannet jotka oli sen uusittavan kohdan alueella, oli vähän niin ja näin sen aikaa)
En edes aina tiedä minkä takia itken, ei vaan pysty lopettamaan. Tänäänkin kuljin tuolla ympäri kaupunkia naama punaisena ja silmät turvonneena, kun sain sitten kesken asioitten hoitamisen kamalan itkupuuskan. Sen takia koska henkilö jonka kanssa olin sopinut ajanvarauksen, oli myöhässä..
Kuulostaako ihan normaalilta teistä? Mietin pitäiskö puhua neuvolassa(siellä en olekkaan vielä saanut itkukohtausta).