aiotko äänestää perussuomalaisia eduskuntavaaleissa? miksi?
Kommentit (11)
jos äänestän, niin perinteisten arvojen vuoksi.
Puolueen ideologia ei ole minun juttuni.
aiotko äänestää perussuomalaisia eduskuntavaaleissa? miksi?
Otan nämä vaalit nyt kielivaaleina, mua vi--ttaa niin tuo esim. Kokoomuksen asenne, että he päättävät, että ruotsi kuuluu sivistykseen ja kaikkien on sitä pakolla opiskeltava. Sama juttu SDP:ssä, ruotsi on kaikkein tärkeintä, suomen kieli ei ole mitään. Lipposen varjossa Urpilainen toistelee samoja latteuksia.
Vaikka kieliasia ei olisi juuri se kaikkein tärkein asia, niin se kertoo kuitenkin puolueen toimintatavoista. Jos kieliasiassa ohitetaan kansan enemmistön, oman puolueen enemmistön ja asiantuntijoiden kannat ja junaillaan asiat pienen etujärjestön (RKP) kanssa, niin todennäköisesti samalla tavalla toimitaan muissa, vielä tärkeämmissä asioissa.
Kyllä aion äänestää. Muut puolueet ajattelevat vain omia etujaan. En ole aikaisemmin äänestänyt, mutta nyt äänestän perussuomalaisia
En ole ennen äänestänyt ja ne joita äänestin, eivät saaneet mitään kunniallista aikaiseksi. Riittää jo pelleily!
Perussuomalaisilla ei ole varsinaista "ohjelmaa", vaan ratsastavat yksittäisillä, populistisilla kannanotoilla. Haluan, että se puolue, jonka edustajaehdokasta äänestän, antaa ratkaisuehdotuksen myös vähemmän mediaseksikkäisiinkin asioihin, niihin, jotka oikeasti vaikuttavat maan ja kansan hyvinvointiin.
Perussuomalaisilla ei ole varsinaista "ohjelmaa", vaan ratsastavat yksittäisillä, populistisilla kannanotoilla. Haluan, että se puolue, jonka edustajaehdokasta äänestän, antaa ratkaisuehdotuksen myös vähemmän mediaseksikkäisiinkin asioihin, niihin, jotka oikeasti vaikuttavat maan ja kansan hyvinvointiin.
Samaa mieltä. Lisäksi omat arvoni ja näkemykseni eroavat täysin kyseisen puolueen ajamista.
En ole vielä näiden väliltä päättänyt, aion katsella kaikki vaalikeskustelut ja kuunnella kannat puoleen taikka toiseen tarkasti, ja teen sitten päätökseni.
koska eivät aja asioita joita itse pidän tärkeinä...