Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aiotko äänestää perussuomalaisia eduskuntavaaleissa? miksi?

Vierailija
22.10.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska eivät aja asioita joita itse pidän tärkeinä...

Vierailija
2/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain järkeä kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äänestän, niin perinteisten arvojen vuoksi.

Vierailija
4/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueen ideologia ei ole minun juttuni.

Vierailija
5/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotko äänestää perussuomalaisia eduskuntavaaleissa? miksi?

Otan nämä vaalit nyt kielivaaleina, mua vi--ttaa niin tuo esim. Kokoomuksen asenne, että he päättävät, että ruotsi kuuluu sivistykseen ja kaikkien on sitä pakolla opiskeltava. Sama juttu SDP:ssä, ruotsi on kaikkein tärkeintä, suomen kieli ei ole mitään. Lipposen varjossa Urpilainen toistelee samoja latteuksia.

Vaikka kieliasia ei olisi juuri se kaikkein tärkein asia, niin se kertoo kuitenkin puolueen toimintatavoista. Jos kieliasiassa ohitetaan kansan enemmistön, oman puolueen enemmistön ja asiantuntijoiden kannat ja junaillaan asiat pienen etujärjestön (RKP) kanssa, niin todennäköisesti samalla tavalla toimitaan muissa, vielä tärkeämmissä asioissa.

Vierailija
6/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät aja mun asioitani.

Vierailija
7/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion äänestää. Muut puolueet ajattelevat vain omia etujaan. En ole aikaisemmin äänestänyt, mutta nyt äänestän perussuomalaisia

Vierailija
8/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen äänestänyt ja ne joita äänestin, eivät saaneet mitään kunniallista aikaiseksi. Riittää jo pelleily!

Vierailija
9/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisilla ei ole varsinaista "ohjelmaa", vaan ratsastavat yksittäisillä, populistisilla kannanotoilla. Haluan, että se puolue, jonka edustajaehdokasta äänestän, antaa ratkaisuehdotuksen myös vähemmän mediaseksikkäisiinkin asioihin, niihin, jotka oikeasti vaikuttavat maan ja kansan hyvinvointiin.

Vierailija
10/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisilla ei ole varsinaista "ohjelmaa", vaan ratsastavat yksittäisillä, populistisilla kannanotoilla. Haluan, että se puolue, jonka edustajaehdokasta äänestän, antaa ratkaisuehdotuksen myös vähemmän mediaseksikkäisiinkin asioihin, niihin, jotka oikeasti vaikuttavat maan ja kansan hyvinvointiin.

Samaa mieltä. Lisäksi omat arvoni ja näkemykseni eroavat täysin kyseisen puolueen ajamista.

Vierailija
11/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä näiden väliltä päättänyt, aion katsella kaikki vaalikeskustelut ja kuunnella kannat puoleen taikka toiseen tarkasti, ja teen sitten päätökseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi