Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Arvioi ikäni ! (sis.kuvan)

Vierailija
22.10.2010 |

Käsieni ihon perusteella,veikkauksia?

http://www.aijaa.com/v.php?i=6922943.jpg

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut lapsesta asti todella reippaasti kuivuvat kädet - jos ei hoida, ahavoituvat ihan järkyttäviksi, halkeilevat, jos hoitaa ja rasvaa reippaasti niin sitten näyttävät tuolta :/

Ei kivaa, mutta eipähän ole vaihtoehtojakaan.

Ja on todella helppoa sanoa "ei minulla mene tuollaiseksi vaikka mitä tekisin", no eipä menekään normaalit kädet, mutta eipä meitä kaikkia ole moisilla siunattu.

Itse asiaan, ap:n käsistä en osaa arvata ikää, voi olla ihan mitä tahansa..

Vierailija
22/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 27v ja käteni tosiaan näyttävät 50v+ käsiltä :( Teen kahta työtä,arkipäivisin olen pph ja viikonloppuisin teen sijaisuuksia palvelutaloissa jne ja se todella näkyy käsissä!

Minulla ei edes ole atooppinen/kuiva iho mutta silti ensimmäiset pakkaset saivat taas kädet haavoille,mikä tähän auttaisi?

Tässä ihottumavaiheessa on pakko laittaa kortisonia ja reilusti

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 43 vee atoopikko ja kädet on kyllä usein kuivat ja ihottumaakin tulee kausittain, mutta iho ei roiku. Oletko laihduttanut paljon tai oletko todella laiha riukula?

Käytä sitä kortisonia 1-2 viikkoa reseptin mukaan. Voisit myös kysyä lääkäriltä takrovoiteita, jotka eivät ohenna ihoa (esim. Protopic). Jos mahdollista pese kädet edes kotona vain vedellä ja käytä käsidesiä. Käsidesi tappaa pöpöt, mutta ei kuivaa ja sillä ehkäiset ihottumaisen ihon tulehtumisen (mistä seuraa antibioottikuuri).

Syö sisäisesti rasvaa, esim. oliiviöljyä, omegakapseleita. Syö myös muuten hyvin ja terveellisesti.

Kylvetä käsiä merisuolavedessä, hiero niihin kookosöljyä (luontaistuotekaupasta) ja vedä iltaisin puuvillahanskat päälle. Kookosöljy ei ainakaan mulla ärsytä, kannattaa kokeilla.

Suojaa kädet kylmältä kunnon käsineillä, mutta varo ärsyttäviä materiaaleja, esim. villaa. Jos ostat hanskat, varmista että ne voi pestä ja pese ne AINA ennen käyttöä. Kemikaalit ärsyttävät.

Varo turhia pyykinhuuhteluaineita ja pesuaineita. Pese suojahanskat kädessä hiukset ja astiat.

Hae apua tarvittaessa yksityiseltä ihotautilääkäriltä. Myös SUP-valohoito voi auttaa.

Vierailija
24/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöksi jotain rasvasempaa voidetta ja päälle puuvillahanskat. Sitten päivällä jotain paremmin imeytyvää voidetta käsienpesun jälkeen. Kortisonia en ole käyttänyt aikoihin, en huomannut, että se olisi pahemmin edes auttanut siihen.

Vierailija
25/25 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta tai enemmänkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi