Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvaitsevaisuutta uskovaiselle!!

Vierailija
22.10.2010 |

Täällä palstalla näkee monesti hyvin vääristyneen kuvan uskovaisista ihmisistä.

Minä olen uskovainen. Ajattelin että yritän valottaa omaa kantaani, jotta ymmärtäisitte minun kantaani asioihin.

Eli siis MINÄ USKON (= pidän totena, itselleni pyhänä asiana, elämäni tärkeimpänä asiana) että Jumala on olemassa ja Jeesus Hänen Poikansa. Uskon, että Raamattu on Hänen Sanaansa ja totta. Hän on minulle kaikki kaikessa, ilman Häntä ei olisi minuakaan eikä mitään, mitä minulla on. Tiedän, että Hän rakastaa minua, ja että voin aina luottaa Häneen, tiedän, että Hän ajattelee minun parastani ja kaikki mitä Hän sanoo/käskee, koituu minun parhaakseni, vaikka en sitä välttämättä aina (heti) ymmärräkään. Asiat valkenevat toisinaan myöhemmin, mutta Herran Sanaan ja viisauteen voin aina luottaa, koska Hänen viisautensa on yliluonnollista ja täydellistä.

Miksi siis asettuisin Jumalan Sanaa vastaan?

Minulla ei ole siihen pienintäkään halua, eikä edes tarvetta. Jumala tietää kaiken, miljoona kertaa paremmin kuin minä, miksi niskuroisin Hänen käskyjään vastaan?

Jumala on rakkaus, ja rakastaa meitä kaikkia. Hän tietää, mikä meille on parasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kasva aikuiseksi ja seiso omilla jaloillasi, mutten sano, kun se lienee rumasti sanottu uskovalle.

Vierailija
2/7 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meitä tullaa aina pilkkaamaa.niin se vaan valitettavasti menee! ja tää on yks uskontovastasin palsta,millä oon ollu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle se kuuluu ?

Vierailija
4/7 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kirjoitus!

Vierailija
5/7 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yhteensattuma!

Minäkin kärsin analyyttisten taitojen puutteesta. En myöskään osaa rauhoittua ellen saa vastauksia asioihin. Uskon siis helposti kaikkea jolla saan turvan tunnetta ja mielenrauhaa. Kaipaan auktoriteettia.

Myöskään en haluaisi ottaa vastuuta omasta elämästäni. Mielestäni paras tapa todistaa asioita muille on suoraviivainen kehäpäätelmä.

Kirjoituksesi oli aivan kuin minun kynästäni!

Vierailija
6/7 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne voisi olla toinen, jos te uskovaiset ette yrittäisi määrätä mitä muut saavat tehdä - esimerkiksi ketä saa rakastaa ja millaisia perheitä saa perustaa. 

Vierailija
7/7 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, jos jossain joku uskovainen kirjoittelee, käy selväksi, ettei hän ole paljoa kouluja käynyt. Ettei peruskoulukaan ole kiinnostanut. Se on minusta hyvin ylimielinen tapa elää, jos samalla yrittää edustaa uskovaisia. Uskovaisista saa sellaisen kuvan, ettei heidän tarvitse mitään, koska he ovat uskovaisia. Huonoa kuvaa itsestään antavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan