Laihduttajat! Mitä olette syöneet tänään?
Minä 3 sokeritonta pastillia, 3 kuppia kahvia mustana, koskenlaskija juustosta 1/10 osan :)
Kohta oten muutaman lihanpalan karjalanpaistista ja pari luumutomaattia.
2kk ja olen laihtunut 6kg
Kommentit (23)
Tänään olen syönyt:
aamulla 2 paistettua munaa + 5 siivua pekonia
lounaalla(½ h sitten) kermassa haudutettua lohta, paistettuja vihreitä papuja ja salaattia sekä 70% suklaata 25g
illalla grillattua lihaisaa makkaraa ja punkkua, luulisin
Toukokuun alusta -14kg
Aamu klo 09*
2 pientä täysjyväsämpylää, itseleivottua
päällä maksamakkaraa ja kevyttä oltermannia
juomana lasi omenatuoremehua
lounas klo 01*
Laktoositonta perunamuussia kauhallinen, n. 2dl
n. 1,5dl koskenlaskijalla maustettua jauhelihakastiketta
pss amerikanpastilleja
aika ähky on nyt, joten varmaan tuossa about klo 18 tulee ehkä syötyä sitten vielä vähän karkkia ja pari täysjyväpaahtoleipää kinkulla
kaksi lakua, yksi paahtoleipä ja jäätelö.
A+-jogurttiaja desi mysliä,varrasleipää puoli kiekkoa, pääll juustoa ja paprikaa, yhden itsetehdyn pullan ja yhden sämpylän juustoa ja kurkkua päällä. 4 satsumaa.
Kohta pizzaa ja pari oluttakin lomanalkamisen kunniaksi.
Harvinaisen paljon viljatuotteita mennyt kyllä tänään. Harvoin leivotaan ja lapsen leipomuksia piti maistaa :-)
Aamupala
1 rouhesämpylä
1 paistettu muna
tomaattia, tuorekurkkua
mukillinen teetä
Lounas
Höyrytettyä kukkakaalia
kermaista metsäsienikastiketta
Välipala
mansikka-banaanismoothie
Päivällinen
Hesen fish and chips
light cola
Iltapala
2 vaasan ruispalaa
tomaattia
vuohenjuustoa
teetä
(Eli Hesburger-käynti oli poikkeus ruodussa)
eli en syö mitään muuta kuin uuniranskiksia. Tänään mennyt jo kaksi puolenkilon pussia. Toki lirautan ranskisten päälle reilusti ketsuppia, mutta siinä nyt ei ole juurikaan kaloreita. Juomana käytän vettä.
ja höyrytettyjä kasviksia, pari palaa täysjyväleipää + salaattia ja vettä.
kahden munan munakas juustoraasteella ja aurajuustolla, kreikkalaista jogurttia, maitorahkaa ja vähän vadelmia ja mustikoita.
Mun aina vaikea keksiä hyvää iltapalaa sillä inhoan jogurtteja rahkoja yms... maitoa pystyn juomaan jonnin verran.
ap
ja höyrytettyjä kasviksia, pari palaa täysjyväleipää + salaattia ja vettä.
2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla, 2 isoa lasillista vettä, Banaanijogurtin (200 grammaa) myslillä ja pellavasiemenillä.
2.5 leipäviipaletta, päällä floraa, juustoa ja kinkkua, kupin kahvia, lounaaksi valmiin broileririisisalaatin ja pari ruisleipää, juomaksi vettä, jälkiruoaksi kahvin ja 50 g mansikkatäytepitkoa. Yhteensä tähän mennessä sellaiset 870 kaloria, vielä aion illalla mennä kavereiden kanssa ulos syömään ja juomaan, n. 600 kalorin edestä.
lounaaksi lohikeittoa. teetä välissä
Sitten voisi keittää vaikka teetä :)
Kiits vinkistä.
ap
2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla, 2 isoa lasillista vettä, Banaanijogurtin (200 grammaa) myslillä ja pellavasiemenillä.
Silti olet kyllä hyvin pystynyt olla noin vähällä tän päivän! Mulla on yleensä huono itsekuri ja tänään oli pakko tulla mageilee tän päivän saavutuksella :D
nuudelipussin ilman mausteita.
Mä söin aamupalaksi kaurapuuroa ja vadelmia ja mehukeittoa + 1 näkkäri ja kuppi kahvia
Lounaalla peruna-tuorejuusto sosekeittoa ja yksi leipä ja kaalipuolukkasalaattia ja lasi piimää
Ja just otin välipalaksi banaanin ja omenan.
Eilen söin aamulla paistetun munan ja kahvia, päivällä 3 nakkia ja tomaattia, iltapalaksi porkkanat 2kpl, noin 20 pähkinää ja teetä.
ap
Mä söin aamupalaksi kaurapuuroa ja vadelmia ja mehukeittoa + 1 näkkäri ja kuppi kahvia
Lounaalla peruna-tuorejuusto sosekeittoa ja yksi leipä ja kaalipuolukkasalaattia ja lasi piimää
Ja just otin välipalaksi banaanin ja omenan.
aamupalaksi kaksi ruisleipää, juustoa, kinkkua, kahvi mukia kahvia
lounaaksi broilerikastiketta, pastaa, kaksi ruisleipäviipaletta, vettä
välipalaksi omena
päivälliseksi on kasviksia ja seitifileitä, vettä
iltapalalla hedelmää, leipää
hidas laihdutustahti, että iho pysyisi laihtumisen mukana ja saa riittävästi rasvaa ja proteiineja enkä muutu kuivaksi rusinaksi.
aamupala
-puuroa
-raejuustoa
-marjoja
-mehukeittoa
lounas
-broilerisalaatti
välipala
-protskupatukka
päivällinen
-jauhelihaa ja kasviksia
-raejuustoa