Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat! Mitä olette syöneet tänään?

Vierailija
22.10.2010 |

Minä 3 sokeritonta pastillia, 3 kuppia kahvia mustana, koskenlaskija juustosta 1/10 osan :)

Kohta oten muutaman lihanpalan karjalanpaistista ja pari luumutomaattia.

2kk ja olen laihtunut 6kg

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin aamulla paistetun munan ja kahvia, päivällä 3 nakkia ja tomaattia, iltapalaksi porkkanat 2kpl, noin 20 pähkinää ja teetä. ap

Mä söin aamupalaksi kaurapuuroa ja vadelmia ja mehukeittoa + 1 näkkäri ja kuppi kahvia Lounaalla peruna-tuorejuusto sosekeittoa ja yksi leipä ja kaalipuolukkasalaattia ja lasi piimää Ja just otin välipalaksi banaanin ja omenan.

Eikö tuossa mene elimistökin säästöliekille, eikä painokaan putoa toivotulla tavalla.

Vierailija
22/23 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ei ole ruokaa MYÖSKÄÄN!

Haukkasitko palan Koskenlaskijasta? :D

Miksi sitä karjalanpaistia ei voi syödä tavallista annosta? Luumutomaatit on siis ainoat puolikilon kasvismäärästäsi?

Mitä ajattelit syödä kun lopetat laihduttamisen? Paprikan päivässä? Vai kenties 10 pastillia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisilla ruokamäärillä tule kauaa toimeen, ÄLYTÖNTÄ ja TERVEYDELLÄ LEIKKIMISTÄ.

Mä syön päivittäin:

- aamupalan; leipää, karjalanpiirakan, muroja, viiliä, kaakaota = yleensä näistä kahta kerrallaan

- välipalan; esim. vispipuuroa, kiisseliä

- kunnon ruuan: kunnon annos KOTIRUOKAA on se sitten laatikkoa tai esim. niin kuin tänään perunamuussia ja nakkikastiketta

- iltapalan: 2 ruisleipää juustolla ja viili/jugurtti (jollen ole jo aamulla syönyt)

Jugurtit ja viilit ostan rasvattomia tai 0,1 %, mutta muina tuotteina käytän kunnon tavaraa; Oivariiniä, Oltermannia jne.

Leipien päällä ja ruuan kanssa syön vihanneksia.

Karkkeja syön vain lauantaisin, mutta muita herkkuja kylläkin tilanteiden mukaan.

Kävelen viikossa reippaasti 50-60 min. noin 3-6 kertaa ja kerran viikossa käyn zumbassa.

Paino pudonnut näin toimien tammikuusta 12-13 kg! Paino EI PUTOA, jollei syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi