Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko todella ainoa, joka ei ole koskaan mitannut kenenkään penistä?

Vierailija
22.10.2010 |

Rakastellut vaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole, ei ole tullut edes mieleen. Vasta nykyisen miehen peniksen koon tiedän (pituuden, en paksuuden), kun tuli kerran puheeksi peniksen mittailu. Ekaa kertaa vasta keskustelin asiasta kenenkään kanssa, ei ole tullut mieleen.

Vierailija
2/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole ollut kiinnostunut keskivertopeniksen omaavien kumppaneideni mitoista. Mutta ääripäät (13/10 ja 22/16) kyllä olen mitannut, kun ovat olleet molemmat niin poikkeuksellisia. Ja mitannut täydessä yhteisymmärryksessä miehen kanssa.

Sinänsä olen kanssasi samaa mieltä, että penisten mittailu, erityisesti naisten taholta on kyllä maailman merkityksettömintä hommaa - erityisesti silloin, jos koko ei aiheuta mitään ongelmaa (ja toisaalta, vaikka aiheuttaiskin, niin mitäpä tuolle kumpikaan osapuoli mahtaa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ääripäät (13/10 ja 22/16) kyllä olen mitannut, kun ovat olleet molemmat niin poikkeuksellisia.

-"Voi herrajumala, miten pieni sulla on! Annapas, kun oikein mitataan, niin voin päivitellä av:llakin"

-"ok, mikäpä siinä. Viivotin on yöpöydän laatikossa"

Vierailija
4/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken kiihkeän esileikin hän tempaisee mittanauhan esiin ja riuskoin ottein mittaa pituuden ja paksuuden ja kirjaa ne aina mukanaolevaan penisvihkoon!

Vierailija
5/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän sen jo silmällä ja suulla näkee. nykyiselläni on melko vaatimaton, sopii kokonaan suuhun ja jos sanon että puolet mun mahtidildosta, joka on 20cm, en paljon valehtele. mutta sillä pippelillä saadaan mahtavia orkkuja aikaan ja mies on erittäin hyvä suustaan.

Vierailija
6/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa millään ilveellä sanoa, mikä on iso tai mikä pieni, vaikka on noita tullut useampi nähtyä. Kaiken kaikkiaan penis on mun mielestä sen verran "tylsä" ruumiinosa, ettei mua ole koskaan kiinnostanut sitä sen kummemmin ruveta tiirailemaan, että osaisin edes vertailla miesten välisiä eroja. Toisaalta mulla ei myöskään ole mitään dildokokoelmaa josta lähtisi vertailemaan, enkä edes koe mitään tarvetta vertailla. Kuten joku jo sanoikin, se peniksen omistajahan ei koolle mitään voi, joten mielestäni on parasta keskittyä täysin siihen, miten se penis käytössä toimii.

Vierailija
7/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se siitä mittaamalla muuttuisi? Joten aika turhaa tietoa minusta...

Vierailija
8/11 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran chatissa yksi nainen pyysi mittaamaan. Koko homma nauratti sen verran, ettei seissyt kunnolla. Vaimoni sanoo että se kasvaa vielä juuri ennen orgasmia... mene ja tiedä.

Vierailija
9/11 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa millään ilveellä sanoa, mikä on iso tai mikä pieni, vaikka on noita tullut useampi nähtyä. Kaiken kaikkiaan penis on mun mielestä sen verran "tylsä" ruumiinosa, ettei mua ole koskaan kiinnostanut sitä sen kummemmin ruveta tiirailemaan, että osaisin edes vertailla miesten välisiä eroja. Toisaalta mulla ei myöskään ole mitään dildokokoelmaa josta lähtisi vertailemaan, enkä edes koe mitään tarvetta vertailla. Kuten joku jo sanoikin, se peniksen omistajahan ei koolle mitään voi, joten mielestäni on parasta keskittyä täysin siihen, miten se penis käytössä toimii.

Enkä siis ole itsekään mitannut miehen penistä enkä aio sitä tehdä. Juuri passelilta se ainakin tuntuu =)

Vierailija
10/11 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ok. JOillakin on 2000 € tilillä säästössä ja he luulevat, että se on paljon.

i]Mihin se siitä mittaamalla muuttuisi? Joten aika turhaa tietoa minusta...

[/quote]

Vierailija
11/11 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri passelilta se ainakin tuntuu =)

”Kukaan ei tarvitse enempää kuin 640 kilotavua muistia kotitietokoneeseen”, Bill Gatesin kerrotaan sanoneen, 1981"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä