Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys ison omaaville?

Vierailija
23.11.2012 |

Sattuipa tänään neukkarissa että olin palaverissa puoliunessa ja mieleen puski väkisin mitä vaimon kanssa tuli puuhailtua edellisenä iltana. Jöpöhän siitä tuli väistämättä. Haaveilun keskeytti pomo joka käski yllättäen taululle esittämään ennusteita hänen kanssaan. Tällaisella perus 15/4:sella ongelmaa ei ole, mutta mietin että jos olisi lahkeessa sellainen halko mikä kaikilta muilta av-palstalaisilta löytyy niin miten hitossa tuosta olisi selvinnyt? Niin ja sanottakoon että huoneessa oli pääasiassa hikisiä insinörttejä, eli valtaosa meistä miehistä tuskin näkisi tilannetta sellaisena että pieni vilauttelu olisi vaan hauskaa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina suht tiukkoja midi-kalsareita niissä ei "halko" pääse kääntymään pois jalkojen välistä.

En ikinä voisi kuvitella pitäväni boxereita!

Shortsien alla pidän myös midit.

Näin ei tule ikäviä tilanteita.

Vierailija
2/10 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän aina intistä tuodulla irtohihnalla kalun kiinni nilkkaan, niin ei sitten erektion yllättäessä herätä huomiota eikä riko palaverihuoneen kalustoja. Mistä teitä riittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaisessa palaverissa voisi jöpöttää. Kyllä sitä saa sen verran hallittua aina, ettei housua ala nostamaan ja housun lahje bokserin ohella pitää sitä hyvin alaviistossa jalan vieressä. Ainoa häiritsevä tilanne jota ei osaa hallita on aamulla, kun nousee ylös ja on yöasu päällä, jos on vieraita ja vessa varattu. Eipä sellaisessakaan muuta kuin istutaan hetki ja yritetään olla kuin ei olisi mitään kummempaa.

Jos joku miespuolinen ilmaisisi jotain muuta siihen liittyvää kuin vetoketju on auki, toteaisin, että kannattaa avautua tuollaisista huomioistaan aivan muille miehille.

Vierailija
4/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teilä nuorena koulussa urheilu tunnilla. Minua kiusattiin koulussa kun oli iso kikkeli. Taka päin nykäsivät housut kinttuu, kyllä hävetti. En vielläkään mene ylselle uimarannalle, uikkari jalassa vaan löysät sortsit päällä. Ideaali side aika hyvä jos tiukat housut jalassa.

Vierailija
5/10 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaahan se on kun lahkeessa pullistelee kunnon kulli, tilanteessa kuin tilanteessa. Muiden ongelmahan se on, jos niitä harmittaa omat pienet pippelinsä.

Vierailija
6/10 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuon huomaa verkkareissa kuulemma heti ilman stondistakin, joskus on tapahtunukki tollai että ajatellu jotain ja farkuistakin näkynyt selvästi.  Pari kertaa vieraan naisen huomio kiinnittynyt myös selvästi siihen, ekalla kerralla en sanonut mitään, tokalla kerralla tokaisin että ainakin tiedät että mistä paikasta poika on pitkä. 
Nainen hymyili ja punastui vain.

En stressaa siitä jos joku huomaa "varustukseni", olenhan sentään vain ihminen.

Vierailija
7/10 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei enää haittaa näkykö, naisia kiinostaa koko. Halukaita mittaajija on riittänyt.

Vierailija
8/10 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa isosta kullistani. Olen saanut aina pelkästään positiivista palautetta seisoo tai ei. Palaute on ollut naisten taholta pelkästään ihailevaa.

Vierailija
9/10 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se vähän vaikeaa, 15v ja kulli 20cm. En minä saanut saman ikäisilta tytöilta pilluu.

Vierailija
10/10 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön kokemusta on, tietysti nostetaan pystyyn vyön alle ja vedetään mahaa sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi