Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saa puhelinnumeron salaiseksi?

Vierailija
21.10.2010 |

pika

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydä muuttamaan salaiseksi. Voi silti viedä muutaman päivän, että tieto välittyy numeropalveluihin.

Vierailija
2/5 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun olis pitäny heti saada ku pitäsi antaa netti deitille se nro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen logiikka ...

Numero pitäisi saada salaiseksi, jotta voisi antaa sen numeron nettideitille?

Jospa vaan kipaisisit ärrältä jonkin prepaidin ...

Vierailija
4/5 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei oo kun yksi luuri. sitten ei saa kaverit kiini kun on uus numero. ilmotanko sen sitten? mutta mihis paan nykyisen numron? se on kuitenkin tuttu ja ollu pitkään.

ja jos ite soitan kun oon vaihtanu kortin ni eihän se deitti saa mua sitten kiinni jos haluu olla yhteyksisä.?

Vierailija
5/5 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se prepaid ostetaan saman operaattorin liittymänä, kuin oma normaali liittymä. Prepaidista tehdään soitonsiirto omaan varsinaiseen numeroon. Kun operaattori on sama, soitonsiirrot eivät maksa mitään.

Niille joille ei haluta antaa omaa pysyvää numeroa, annetaan sitten tuo prepaid-numero.

Prepaidista pääsee eroon kun haluaa, voi vaikka hommata uuden uudella numerolla.

Olennaista on, ettei sitä omaa vanhaa numeroa jaella kaikille urpoille, sillä sitä ei haluta yleensä vaihtaa.

Kun sitten soittelee näille urpoille, kannattaa tietty käyttää sitä prepaid-korttia, jos haluaa käyttää sitä ostettua puheaikaa & näyttää sen liittymän numeron. Luonnollisesti varsinaisesta liittymästä soitettaessa numeroa ei näytetä.