Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poika 3v "painii" päiväkodissa

Vierailija
21.10.2010 |

parin parhaan kaverinsa kanssa.

onkohan tuo jotain läheisyysyritystä, vai liikaa villiintymistä?

hoitajat hiukan vaivaantuneina asiasta kertoneet enkä oikein tiedä pitäisikö kotona asiasta puhua miten eli mihin yleensä tällainen liittyy?

lapsi on muutenkin vauhdikas, mutta ei siis paini muiden tuttujen lasten kanssa eli en itse ole tätä todistanut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin parhaan kaverinsa kanssa.

onkohan tuo jotain läheisyysyritystä, vai liikaa villiintymistä?

hoitajat hiukan vaivaantuneina asiasta kertoneet enkä oikein tiedä pitäisikö kotona asiasta puhua miten eli mihin yleensä tällainen liittyy?

lapsi on muutenkin vauhdikas, mutta ei siis paini muiden tuttujen lasten kanssa eli en itse ole tätä todistanut.

Ei se mitään kummallista ole. Tämän ikäiset lapset tykkää useein painia. Päiväkoti ei kuitenkaan ole paras paikka tälle harrastukselle koska totta on että tunteet näin pienellä usein tässä hommassa riistäytyvät käsistä ja leikistä tulee liian villi ja silloin ei tunnu enää kivalta. Vaikka lapset itse ehkä näin väittävät.Hyvä on siis lapsille kertoa että painiminen ei kuulu päiväkotiin koska siitä tulee usein liian villiä eikä tämä tunnu lapsista hyvältä. Kumman nopeasti lapset tämän ymmärtävät koska sisimmissään ovat aivan samaa mieltä, ei tunnu hyvältä kun tunteet riistäytyvät hallinnasta, olivat ne sitten mitä tunteita tahansa.

Vierailija
2/3 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat toisinaan nappulapainia jumpassa.

Ihan siksi kun monet pienet pojat siitä tykkää. Oppivat asiallisia otteita ja sen mitä saa tehdä ja mitä ei.

Minusta tosi hyvä juttu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa... Ja varsinkin mun miehen kanssa.

Ei kyllä ole päiväkotiin sopiva leikki, kun hoitajat eivät kuitenkaan voi pikku painijoita koko aikaa valvoa.