Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myynkö rivitaloasuntoni vai laitanko vuokralle?

Vierailija
21.10.2010 |

Tilanne on se, että olen remontoinut asunnon todella hienoksi ja uhrannut siihen omaisuuden! Luultavasti en saisi myydessä lähimainkaan sitä mitä olen siihen panostanut.

Kannattaako siis myydä ollenkaan, vai laittaa vuokralle ja myydä joskus 10 vuoden päästä toivon mukaan kalliimpaan hintaan? (millaisia vuokralaisia saa, hajottavatko asuntoa:( ?? )

Ostaisin siis uuden asunnon miehen kanssa, ja velkaa tulisi rutkasti lisää. Jos myyn asunnon, joudun myymään sen tappiolla, mutta uudesta asunnosta ei tarvitsisi ottaa paljoa lainaa.

Jos taas laittaisin vuokralle ja saisin hvvät vuokralaiset, niin lainaa olisi toki paljon enemmän, mutta vuokratulojen avulla pystyisin kyllä niitä maksamaan.

Mitä tekisin???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavaa tilannetta?

Ap

(Harmittaa todella paljon, jos nyt myyn asuntoni tappiolla kun olen siihen niin järjettömästi rahaa uhrannut kunnostaessa. En tästä lähtisikään, jos ei olisi liian pieni..)

Vierailija
2/4 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokraamisessa mietin vain sitä, kun ei koskaan tiedä millaisia vuokralaisia saa... että meneekö ne remonttirahat kuitenkin "taivaan tuuliin" jos vuokralaiset laittavat kämpän huonoon kuntoon. Nyt aivan loistokunnossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokraamisessa mietin vain sitä, kun ei koskaan tiedä millaisia vuokralaisia saa... että meneekö ne remonttirahat kuitenkin "taivaan tuuliin" jos vuokralaiset laittavat kämpän huonoon kuntoon. Nyt aivan loistokunnossa...

Vierailija
4/4 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se aina menee, eikä siinä pitäisi mitään hävitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan