Gallup Huutiksen myyntiartikkeleista
Elikkä, ostaisitko mitään seuraavista Huutiksesta tai luuletko että joku muu ostaisi:
Nalle Puh -kattoplafondi, jossa pieni halkeama keskellä
miesten vaatepaketti, jossa neuleita, farkkuja yms.
naisten vaatepaketti, jossa juhlamekko, Nanson paitoja, parit korvikset, kokeiltua kosmetiikkaa
1000 palan palapelejä (kerran tehtyjä, palat tallella)
cd-levyjä mm. Aerosmith ja Will Smith
reppuja
suuri enkelitaulu
Siksi mietin kun tänään päättyy kirppismyynti ja tuollaisia tuotteita on vielä myymättä.
Kommentit (10)
Voithan kokeilla, mutta itse ainakin naureskelen näiden myyjille.
Eipä varmaan kysyntää juurikaan ole: samanlaista krääsää on kaikilla nurkat pullollaan. Rikkinäistä lamppua tai kokeiltua kosmetiikkaa ei varmasti moni himoitse.
Vaatepaketeista voisi jotakin laittaa erikseen myyntiin. Esim. Nanson paidat kannattaisi myydä erikseen (jos on hyväkuntoisia ja suosittua kuosia), mutta silloin täytyy hinnoittelun olla kohdallaan. Ehkä myös juhlamekko menee jos on tarpeeksi myyvä ilmoitus. Ehkä joku palapeliharrastaja voisi kiinnostua palapeleistäsi?
Mulla on mennyt kaupaksi mm. äitiyspakkauksesta tullut avattu liukuvoide :-o
Omat ainaskin meni kun kuumille kiville kun myin pois.
Lamppu hankala postittaa, menisi varmaan paremmin pöytäkirpparilla.
Miesten vaatteille ei tarvetta. :D
Naisten vaatepaketti kuulostaa vähän "mummolta" omaan makuuni... Mutta voisi mennä livekirpparilla.
Kokeiltua kosmetiikkaa EN IKINÄ.
Palapelin voisin ostaa impulssina pöydästä, en ikinä huutonetistä.
Levyt kuulostaa hyvältä, voisin ostaa vaikka heti.
Enkelitaulu ei mun juttu.
Sitä juuri mietin että kannattaisko vaatteet laittaa myyntiin yksittäin vai pakettina. Ja onko miesten vaatteilla lainkaan menekkiä Huutiksessa. No, pitää kokeilla :)
Kaikki miesten vaatepaketit mitkä olen laittanut myyntiin on mennyt.
Hyvä tietää. On nimittäin vielä erittäin vähän pidettyjä ja osin merkkituotteitakin noi miestenvaatteet. Kaipa ne joku huutaa jos on hinta kohdallaan :)
Nuo mun esimerkit oli tosiaan vain omakohtaisia ajatelmia.
7
kokeilisin myydä ainakin levyt, korvikset, reput (jos hyväkuntoisia), juhlamekon ja Nanson paidat.