Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BMW, Mersu, Audi, Volvo yms. mollaajille

Vierailija
15.10.2005 |

Tällä pastalla mollataan toistuvasti esim. em. merkeillä ajavia ja yhdistetään heihin erilaisia " faktoja" ja piirteitä.

Kuinkahan moni mollaajista on ajanut em. autoilla, esim. hhyvällä uudehkolla bemarilla tai muulla laadukkaalla autolla? Voisiko mitenkään olla niin, että laatuautoilla on niin paljon parempi ja miellyttävämpi ajaa kuin ns. keskiluokan merkeillä, että jos vaan varaa on, niin mielellään kyseisiä laatuautoja tai vastaavia suosii ILMAN että on mitään näyttämisen halua tai uhoa mukana.

Kyllähän jokainen tietää, että on mukavampaa käyttää laadukkaita ja teknisesti hyviä laitteita ja asioita, oli sitten kyseessä vaikka lastenvaunut, tietokone, kännykkä tai vaikka lasten haalari, vaipat, syöttölappu - tai vaikka auto. Kyllähän näilläkin palstoilla haetaan tietoa ja vertaillaan vaikka vaunumerkkejä, mikäli olisi paras ja mikä on huonoa. Ihan samasta asiastahan on kyse. Miksei saisi ajaa laadukkaalla autolla jos siihen on varaa?? Miksi heti kuvitellaan, että haluaa isotella, jos on alla laatuauto? Samalla logiikalla voisi ajatella, että jokainen uusilla laatuvaunuilla vauvaansa lykkivä haluaa vaan uhota ja leveillä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä Mersua siksi ostanut että haluan näyttää, vaan siksi että itse en ole kuullut kyseisestä merkistä mitään pahaa (siis muuta kuin kateellisten panettelua). Mutta ne joilla kyseinen auto on, aina sitä myös kehuvat eli tunnen paljon vannoutuneita mersumiehiä. Yksi syy myös se, että yleensä se korkeampi hinta kertoo myös korkeammasta laadusta.

Kauppakassina mulla pikku bemari, laadukas sekin. T: Mersumamma

Vierailija
2/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin paljon ajava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tai ainakin mulla on tietty kuvitelma päässäni et koska ostaisin esim. Audin ja uskon etten koskaan pysty. Varmaan ihan hienoja pelejä, mutta kun en ole ajanut niin pidän tuota meidän uutta Corollaa ihan loistoajettavana. Onneksi autoja tehdään moneen makuun ja erihintaisia.

Vierailija
4/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla ylimielinen, mieluummin keskinkertainen, sitä paitsi uskon siihen, että meidän Honda pesee kaikkien teidän autot, jos puhutaan äkäisyydestä.

Vierailija
5/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku hamuaa itselleen mahdollisimman makeita - kenkiä, vaatteita, kampausta, shampoota, tv:tä, lenkkitossuja tai lapselleen markkinoiden parhaita haalareita, ei se mitään, on vaan laatutietoinen ja ymmärtää asioiden päälle. Auta armias jos haluaa nauttia autolla ajosta turvallisessa autossa, niin leimataan saman tien.

Vierailija
6/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitapa niihin uusiin hienoihin kääntöaisalla ja ilmakumeilla varustettuihin rattaisiin toinen touhukas sisar roikkumaan tai kyytiin, ei toimi kuten yli 10v vanhat! Ja vaihda ilmakumirenkaiden keskiöt ja paikkaa.. Sama kun viet uuden auton normaalille huoltamolle, ei sille kukaan mitään osaa tehdä. Nimim. vanhat uudelleen ostanut.

Vierailija
7/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä selvä ero autoissa eri hintaluokissa, ensi tuntumasta lähtien - toiset ovat meluisampia, toiset kiihtyvät mahtavasti, toiset pysyvät tiessä ja ovat aina vakaan tuntuisia, toinen on näppärä ja kääntyy pienessäkin tilassa. Jos tykkää autolla ajamisesta, niin tykkää siitä varmaan kaikenlaisissa suurin piirtein toimivissa autoissa, mutta kyllä ajaminen on nautinnollisempaa kalliilla laatuautoilla. Jos ajaa paljon esim. töikseen tai vapaalla vaikka mökkimatkoja, en LAINKAAN ihmettele, että auto on kallis. Säästää hermoja.

terveisin yksi naisautoilija

Vierailija
8/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulta kysyttiin, miten vaihdan autooni renkaat. Helppo oli vastata että vien auton korjaamolle, itse kun ei rengasta uuteen mersuun voi vaihtaa. Mutta eihän se mitään, jos se auto on vara käyttää huollossa ja korjattavana.

Minun mies on ainakin saanut ihan tarpeekseen niistä toyotan korjailuista nuorena, eikä kuulemma yhtään kaipaa sitä aikaa, että pystyy korjaamaan oman autonsa:)

Vierailija
9/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kade tai merkkivaatekade. Mutta autokade kyllä olen. Kai se johtuu siitä, että pitää jotain asiaa tärkeämpänä kuin toista. Mulle tuo 21 tuumainen telkku riittää varsin hyvin, vaikka ajelenkin melko uudella audilla.

Vierailija
10/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan et ole muistakaan asioista kade.

Auto taitaa olla sellainen kovin paikka monelle, naisetkin ovat oppineet sen miehiltä, että jos ei jotakin itse voi saada, niin sitten mollataan ja leimataan sitä. jos on tyytyväinen omaan elämäänsä ja hyvä itsertunto, ei muiden kulkupelit, asunnot, reimatecit ja muut liikuta.

Kaikki saa ajaa millä haluaa. Hyvä vaan, että suomalaisetkin pystyvät ostamaan kalliita autoja, asuntoja ja veneitä. Kansantalouden pyörät vaan pyörivät.

Vierailija
11/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan sen takia että kilometrejä tulee kuukaudessa reilusti 2000 mittariin. Kyseiset autot ovat kestäviä ja esim 200.000 ajettu auto on vasta " sisäänajettu" kun muut autot tarvitsevat siinä vaiheessa jo jos jonkinlaista remonttia.

terv. autokorjaajan tytär :)

Vierailija
12/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihailen sellaisia naisia, jotka ovat joka tilanteessa tyylikkäitä ja tilanteen mukaan pukeutuneita. Yleensä heidän lapsetkin ovat. Vaatteet eivät ole välttämättä kalliita, mutta maulla yhdisteltyjä. Miten pääsisi itse samaan??

Vierailija
13/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla summalla saisi käytetyn laatuauton. Sen arvo säilyisi paremmin ja ei olisi niin arvaamaton.

Vierailija
14/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uusi Toyota?? Turhaan mollaatte sitä, sillä se on suosituin auto ja hyvä ja kestävä.

Itse en Toyotaa omista joten en puhu sillä! Itse olen Audia käynyt koeajamassa, mutta Audit on tosi tylsiä. Siis todellisia karvalakkiautoja, ei mitään herkkuja ja verhoilutkin aika kalseat!! Laadukas taitaa kyllä olla muuten.

Mersu sen sijaan on aina mersu, sen kyllä haluaisin, mutta on niin kallis...

Saa nyt nähdä mihin autoon sitä päätyy..

t. toistaiseksi Opelilla ajava

Vierailija
15/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni osaan kyllä pukea aivan loistavasti, mutta itse en millään jaksa viettää aikaani vaatekauppoja kiertämällä ja mulla se vaateyhdistelmä on aina melkein sama. Ihailen niitä, jotka osaavat pukeutua monilla eri tavoilla eri tilanteisiin. T: Mersumamma

Vierailija
16/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

auton hintahan laskee varmaan 20% heti kun sen ajaa liikkeestä ulos =D.

laatuauto on priimakunnossa vielä 2vuodenkin päästä kun taas keskiluokkaista autoa pitää jo alkaa siinä vaiheessa vaihtamaan.

Vierailija
17/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laatuautoilla tarkoitetaan esim. mersua ja bemaria. Toyotankin arvo kyllä laskee aika nopeasti...

Vierailija
18/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaa et joku on pahasti vialla ja alkaa ottaa selville et mikä mättää.

Vierailija
19/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota-uskovaisille tekee pahaa kun joku muu merkki, kuin heidän omansa, onkin oikeasti hyvä joka suhteessa.

Vierailija
20/59 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatuautojen merkkihuoltojen ja varaosien hinnasta ennenkuin rupeatte vaihtamaan... Meinaan helpottaa pari vuotta uuden auton kanssa kun ei tartte korjaillla mut sit yks päivä kun alkaa joku valo vilkkumaan.. kyllä tulee hintaa kun ei tuttu osaa korjata! Joidenkin autojen varaosat esim on tuskien takana. Ei sen puoleen jos on rahaa niin kivaahan se on!!!!!!!!!!