G: Milloin otit suihin viimeeksi?
Kommentit (18)
En ikinä ottaisi moloa huulteni väliin. Likainen elin ei kiihota tippaakaan.
pyysin saada sen suuhuni, teki vaan niin mieli;) Eräs nuorempi mies jota tapailen. Se on vaan kiva tehdä tommosia juttuja toiselle.
Exän kanssa en tykännyt se oli sille joku pakkomielle.
Pisti silmään tää keskustelu ihan sen takia kun otan suihin ehkä kerran kuussa ja nyt sattuikin näin.. :D Mies rakastaa suihinottoa vaikka en mielestäni siinä kovin hyvä edes ole.
YÄK, YÄK, YÄK!
En ikinä ottaisi moloa huulteni väliin. Likainen elin ei kiihota tippaakaan.
Hämmästyttää vaan miehet, jotka ei osaa sitä kaluaan pitää puhtaana. Ihme touhua.
Itsekin nuorempana törmännyt kusen hajuiseen kikkeliin ja EI sitä ei todellakaan halunnut suuhunsa.
Nykyisen mieheni kanssa ei koskaan tarvitse tuollaista miettiä. Aina on kalu puhdas ja hyvän tuoksuinenj ja makuinen.
Kiihotun itsekin suihin otosta ja usein otankin loppuun saakka. Paljon on "harjoteltu" ja tiedän että olen siinä todella hyvä.
Suihinotto on ihanaa ja kiihottavaa ja nautin suuresti kun näen kuinka paljon mieheni nauttii siitä.
Viime kerrasta on valitettavasti jo viikko kun ukko ollut reissussa. Onneksi tilanne korjaantuu pian.
Olispa sun kaltaisiasi naisia enemmän, siis jotka tykkkäävät ja kiihottuvat siitä, ja myös loppuun asti ottavat.
Itellänikin kun ensin saan yhdet imemällä, niin toisen varvin siellä jalkovälissä kestän sitten pidempään, ja nuoleskelun myötä tuleekin myös daamilleni mukavat maratonsessiot.
Itsekin aina käyn pesulla juuri ennen seksiä, on se vaan parempi niin.
En ole nähnyt miestä vähään aikaan. Tänään sitten taas. :)
mies ei pidä siitä. Ainakaan minun tekemänäni :)
T. Nainen 32v, 14v saman miehen kanssa
Liian pitkän aikaa siis menny kuten seksistä yleensäkkin..sinkkuuden kurja puoli
Ei ole tehnyt mieli sen jälkeen... Miesparkani!
Miesparkani!
Mitä jos tänään yllättäisit hänet iloisesti?
Miesparkani!
Mitä jos tänään yllättäisit hänet iloisesti?
Olen raskaana ja oksettaa. :(
Viime kerrasta on niin kauan, että tuntuu siltä, etten osaa, ujostuttaakin. Mitähän pitäis tehdä että halut palaisi tuossa asiassa? Ennen tykkäsin kovasti ottaa suihin, nyt ei ole useaan vuoteen enää haluttanut, vaikka miestä rakastankin.
T. Se vuonna 2007 tms. viimeksi
Mitähän pitäis tehdä että halut palaisi tuossa asiassa?
Mulla pätee ainakin vähän kaikessa seksissä, että mitä vähemmän sitä tekee, sitä vähemmän tekee mieli. Sitten kun aktivoituu ja ylläpitää seksiä :D niin mielikin tekee useammin.
Osaat sä, vähän se on kuin pyörällä ajaminen. Muistat vaan, kuinka mukavalta se tuntuu miehestäsi ja millä kaikilla konsteilla voisit saada sen tuntumaan vielä mukavammalta; tahti, voimakkuus, intensiivisyys...
Yritä! :)
Olen raskaana ja oksettaa. :(
No sitten ei kannata, saa mies kestää ilman. :)
noin pari kuukautta sitten, vakituinen suhde kylläkin, en tiedä miksi taukoa on tullut. Seksiä on kyllä ollut.