JES, onko bootcut tulossa taaas muotiin?
Maddella näkyy olevan bootcut-farkut jalassa. Kyseinen malli sopii omalle vartalolle parhaiten, joten olen enemmän kuin tyytyväinen jos se on kohta taas muodikaskin!
http://is2.snstatic.fi//iltasanomat/lisakuvat/2266886_1_1287742437.jpg
Kommentit (11)
Ei sovi muut kuin bootcutit. Oon kanssa pitänyt niitä muodista riippumatta.
jos se on muotia, sitä saa taas kohta kaupastakin...
t. nimim. alkaa olla farkut vähissä ;)
käytä bootcutia, kun se ei enää ole muodissa vaikka sopiikin sulle hyvin?
Mä olen käyttänyt sitä aina, juuri sen takia että tykkään siitä ja se sopii mulle hyvin, ei mua kiinnosta mikä on muotia tai ei.
käytä bootcutia, kun se ei enää ole muodissa vaikka sopiikin sulle hyvin? Mä olen käyttänyt sitä aina, juuri sen takia että tykkään siitä ja se sopii mulle hyvin, ei mua kiinnosta mikä on muotia tai ei.
Kaikki on jotain pilliä yms.
T.ei ap
Typerää on vääntää jalkaan jotain kapeita pillifarkkuja, jotka ei passaa pätkääkään. Ne näyttää yleensä aina kamalilta. Hyvin harvalle ne sopii.
ainakin Elloksen tällä viikolla tulleessa mainoksessa oli taas tilattavat bootcutteja :)
jonka farkkuja itse käytän on ollut bootcutteja koko ajan tarjolla ja itekin käytän sellaisia melko usein. Nehän on klassikot eikä sellaiset mene pois muodista!
bootcut-farkkja tarjolla ihan koko ajan. Ja löytyy eri lahkeenpituuksissa.
Olen pitänyt kaikki nämä vuodet bootcuteja, minulla on isot pohkeet urheilutaustani johtuen, tiukat farkut näyttävät kamalilta jaloissani.