Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Perheuinti 3-5v lapsen kanssa: Pitääkö vanhemman sukellella, kellua tms?
21.10.2010 |
Olen oikeasti itse tosi huono uimaan, mutta mietin nyt tämmöistä perheuintia 5v esikoisen kanssa, koska hän on tosi arka vedessä ja etenkin jos ryhmässä pitää toimia ilman äitiä niin menee varmaan mahdottomaksi. Siksi mietin perheuintia jossa itse olisin mukana alkuun ja myöhemmin sitten oikea uimakoulu.
Mutta tietääkö joku: Perheuinti 3-5v: Mikä on vanhemman osuus tuolla? Lähinnäkö siinä autellaan lasta vai täytyykö itsekin tehdä "vesitemppuja"? En itse edes osaa esim. kellua ja joudun paniikkiin veden alla.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei tarvitse itse sukeltaa tai tehdä mitään temppuja :). Olen itsekin todella huono kaikessa tuollaisessa, perusuimataito on OK, mutta mm. sukeltaa en osaa. Enkä edes pidä uimahalleista. Mutta silti olemme käynneet molempien lasten kanssa sekä vauva- että perheuinneissa ja nykyisin ihan säännöllisesti muuten uimassa. Olen halunnut, että lapseni oppivat suhtautumaan luonnollisesti veteen ja saavat hyvän uimataidon. Ja olen näköjään onnistunutkin tehtävässäni. 7-vuotiaani ui teknisesti paremmin kuin minä.