kauheet ulkonäköpaineet.. :(
tunnen itseni todella rumaksi.. eteenkin kroppani.
kaikki roikkuu, löysää ihoa ja raskausarpia on vaikka muille jakaa.
Katsokaa nyt näitä naisia/tyttöjä, ei kukaan mies minua huoli kun muut ovat tuon näköisiä ja kaikki miehet kuolaa heidän perään.
http://irc-galleria.net/user/Dione/picture/123032285
http://irc-galleria.net/user/r%F6r/picture/123170934
http://irc-galleria.net/user/DiscoBarbie
http://irc-galleria.net/user/cathye/picture/123141886
olen niin kateellinen :(
Kommentit (40)
että ainakin yhdellä noista linkitetyistä on lapsi... discobarbiella.
pointti taisi olla, että maailma ylipäätään on täynnä häntä paljon kauniimpia ja nuorempia naisia, ongelma ei tainnut olla vain nuo neljä kuvannaista..kauniimpia, ei- meikkaavia ja luonnollisia naisia. Ja luultavasti myös fiksumpia ja mielenkiintoisempia.
Musta on aika näköjään vaan ajanut ohi, kun nuo tolppaposeeraukset vaan aiheutti mussa spontaanin naurunhöräyksen. Miten kukaan aikuinen nainen voi kadehtia jotain tuollaista. Siis nättejä tyttöjä tietty, mutta ihan teinejä - toivottavasti ainakin - sen verran hakusessa se oma tyyli vielä ja ihan hillittömät meikit. Ja mikä ihme strippijuttu tää on, että nuorten mimmien pitää killua haarat levällään katonrajassa ollakseen tosi hyvännäköisiä. Jessus. Joo, mä jatkan rauhassa mieheni kanssa vanhenemista yhdessä, huomenna vietetään hääpäivää ja vedetään ykköset päälle, mutta vähän eri tyyppistä vaatetta kuin noiden neitokaisten asut :D
kaupungilla kun liikkuu kyllä huomaa että ton tyyppiset barbiepissikset oikein hakee haastetta; onko kukaan paremman näköinen. Se nyt on taistelua sellaisella kentällä josta ei pahemmin tarvitsis välittää.
Musta on aika näköjään vaan ajanut ohi, kun nuo tolppaposeeraukset vaan aiheutti mussa spontaanin naurunhöräyksen. Miten kukaan aikuinen nainen voi kadehtia jotain tuollaista. Siis nättejä tyttöjä tietty, mutta ihan teinejä - toivottavasti ainakin - sen verran hakusessa se oma tyyli vielä ja ihan hillittömät meikit. Ja mikä ihme strippijuttu tää on, että nuorten mimmien pitää killua haarat levällään katonrajassa ollakseen tosi hyvännäköisiä. Jessus. Joo, mä jatkan rauhassa mieheni kanssa vanhenemista yhdessä, huomenna vietetään hääpäivää ja vedetään ykköset päälle, mutta vähän eri tyyppistä vaatetta kuin noiden neitokaisten asut :D
kai nyt noi ketään naista kiinnostakaan, miehistähän tässä oli kyse. Kyllä ne vaan kuolaa just tuollaisia, eikä mitään ylipainoisia fleeceasuisia rillipäitä.
pointti taisi olla, että maailma ylipäätään on täynnä häntä paljon kauniimpia ja nuorempia naisia, ongelma ei tainnut olla vain nuo neljä kuvannaista..kauniimpia, ei- meikkaavia ja luonnollisia naisia. Ja luultavasti myös fiksumpia ja mielenkiintoisempia.
sä aliarviot ittes! sun kannatta nyt pysäytyä ja mietiä, kyllä sussaki on paljon hyviä puolia. Jokainen ihminen on omalla tavalla kaunis.. Jolla voi olla silmät, jolla hymy, mutta tärkein on luonnonkauneus.. Älä nyt masentu, sun pitää alkaa mietiä mitkä hyvät puolet sussa on! Kyllä ne löytyy, nyt turhautunena, sä varma mietit, no ei oo yhtä, mä voin sanoa kyllä on )
sä aliarviot ittes! sun kannatta nyt pysäytyä ja mietiä, kyllä sussaki on paljon hyviä puolia. Jokainen ihminen on omalla tavalla kaunis.. Jolla voi olla silmät, jolla hymy, mutta tärkein on luonnonkauneus.. Älä nyt masentu, sun pitää alkaa mietiä mitkä hyvät puolet sussa on! Kyllä ne löytyy, nyt turhautunena, sä varma mietit, no ei oo yhtä, mä voin sanoa kyllä on )
en siis ollut ap mutta ajattelen kyllä samalla tavalla. Joo, kyllähän mussakin on hyviä puolia ja kauniita kohtia, mutta joissakin niitä vain on huomattavasti enemmän. Jos mies saa valita naisen, jolla on kaunis hymy, tai naisen, jolla on kaunis hymy, kauniit silmät, kaunis iho, kaunis kroppa jne niin se ottaa jälkimmäisen. Ihan vaan fakta. Vaikken ole miestä nyt etsimässä. Ja siis toki persoona vaikuttaa mutta vähintään yhtäpaljon se ulkonäkökin vaikuttaa, lisäksi kun kukaan ruma ei varmaan ole persoonalta täydellinen, vaan sielläkin on vikoja kuten kauniillakin.
[/quote]
Jos mies saa valita naisen, jolla on kaunis hymy, tai naisen, jolla on kaunis hymy, kauniit silmät, kaunis iho, kaunis kroppa jne niin se ottaa jälkimmäisen. Ihan vaan fakta.
[/quote]
nii saa kyllä ettia ikuisuuden, koska täydellistä naista, miestä ei ole olemassa, mutta kaikki ihmiset ovat ysilöiset, et todellakaa koska löytä samalaista ihmistä ku itte oot ;)
kyllä meissä kaikkeessa on myös huonoja ja rumia puolia, mut meijän pitää ettia niitä kauniita puolia ja korostaa niitä eteen..
ulkonäköönsä tarvitse tyytyä, sen voi muuttaa mitä voi. Noillahan esim. oli kaikilla melkein hiusten- ja ripsien pidennykset.
Olen nyt 34v ja näytän paremmalta kuin ikinä elämässäni ja olen synnyttänyt 5 lasta. En nyt ehkä joidenkin 19v teinien tasolle yllä, mutta treenattuna ja laihduttaneena näytän vaatteet päällä tosi hyvältä, 27-vuotiaana olin plösömamma. Vatsanahka on kärsinyt enemmän kuin monella muulla (sellainen kudostyyppi, tuli jo 2. lapsen jälkeen), mutta eipä tuo ole miehiä haitannut, eikä näy vaatteet päällä.
Nuo tytöt oli suurimmaksi osaksi alle 20, ja sä olet ap 27. Minäkin luulin että sinun iässäsi että olen ikuisesti rupsahtanut, mutta kun lähti kiloja niin lähti myös ikää. Olen myös oppinut minkälaiset vaatteet näyttää päälläni hyvältä, käyttämään parempilaatuisia meikkejä, hankin hiustenpidennyksen kun en ole onnistunut kasvattamaan haaveilemiani pitkiä hiuksia. Itsetunto on kohentunut myös, se kaunistaa ihmistä että on tyytyväinen itseensä.
Kaikki miehet ei katsokaan tuon näköisiin, sen voin sanoa. Monen makuun liian meikattuja ja laitettuja, vaikea sanoa miltä näyttävät ilman irtoripsiä ja vähemmällä meikillä. En itsekään naisena katsele mitään stereotyyppisen komeita tai laitettuja miehiä (yäks).
Muuta se mitä pystyt ap, se parantaa omaa mielialaa ja hyväksy se mitä et pysty muuttaa.
Teini-ikä on teini-ikä ja enpä jaksa uskoa, että kukaan ihan oikeasti aikuiseksi kasvanut mies haaveilee tuon tyyppisistä pissiksistä kuh "käytännön" tasolla puhutaan...
Musta on aika näköjään vaan ajanut ohi, kun nuo tolppaposeeraukset vaan aiheutti mussa spontaanin naurunhöräyksen. Miten kukaan aikuinen nainen voi kadehtia jotain tuollaista. Siis nättejä tyttöjä tietty, mutta ihan teinejä - toivottavasti ainakin - sen verran hakusessa se oma tyyli vielä ja ihan hillittömät meikit.
sun ei tarvitse olla kaunis kaikkien maailman ihmisten mielestä. Jos vaikka löydät jonkun, josta pidät ja joka pitää sinusta, niin eikö se ole hyvä? :)
Kysyin mielipidettä poikaystävältä. Ei tykännyt ekasta naisesta (paitsi tissit olis pitäny näyttää :D), tokalla on kiva tukka :P (pitää pitkähiuksisista naisista), kolmas on pelottavan näköinen ja neljäs näyttää vaan väärältä, liikaa meikkiä.
Kyllähän ne tissejä kattoo, mutta jos mullakin on poikaystävä, niin kuka vaan sellaisen löytää. :D Ja tykkää vieläpä mun roikkuvista raskausarpisista tisseistä ym. :D
jos taas sen miespuolinen kaveri olisi kysynyt asiaa, niin miehesi olisi taatusti sanonut, että panisi kaikkia yhdessä ja erikseen. Ei kai se nyt sulle kerro fantasioitaan. Ja jos se saisi valita, niin ottaisi sinut kiinteillä terhakkoilla tisseillä mieluummin, vaikka nuo nykyiset eivät suhdetta kaadakaan.
Eivät kaada, eikä jätä mua, eikä myöskään petä. Joten onko väliä? Kyllä se mullekin sanoi, että voisi kokeilla niitä panna. Ja mä voin sille sanoa myöskin, jos jotain mielessä on.
Aivan turha aihe, itsensä vähättely on ihan pikkutyttöjen hommaa. Aikuinen nainen ymmärtää mikä on elämässä tärkeintä, noin 2 lapsen äitinä tulisi sinunkin se ymmärtää. Totta kai olisi upeaa jos kaikki olisi täydellistä, vartalo, elämä, rahaa jne. mut cmoon todellisuus. Nauttii niistä hetkistä mitä nyt on, äitinä, mahd. vaimona, eikä keskity pinnallisiin asioihin. Ajan haaskausta. Miehet pitävät itseluottamuksesta. Ei kukaan mies jaksa kuunnella "olenko minä ruma olenko olenko"-juttuja.
Ja siis minkälainen on täydellinen vartalo?
Minä olen myös kahden lapsen äiti,hoikka,pienirintainen ja 26v...ja kyllä,minulla olisi vientiä jos en olisi varattu.Vaatteeni ostan milloin mistäkin,myös kirppiksiltä mutta panostan paljon ns.tärkeisiin vaatteisiin (kenkiin,takkeihin yms) ja näytän oikeasti tyylikkäältä.
Kroppaa voi aina muuttaa,vaatteita voi ostaa vaikka kirppikseltä,meikki opastuksia voi poimia youtubesta yms.
Ap,sinä olet vielä nuori (heiiii,mua vuotta vanhempi) ja meillä on kaikki ihanat jutut vielä edessä.
Katselin noita linkittämiäsi kuvia en kyllä nähnyt yhtäkään oikeasti kaunista naista,ykköslinkin nainen poseerasi niin liikaa että näytti kuin olisi täytettä huulissa??He ovat tosi nuoria,tottakai heillä kroppa on vielä hyvässä kunnossa mutta katsoppa kadulla kävellessäsi samanikäisiä naisia kuin noissa kuvissa...todella moni nuori on ylipainoinen ja pukeuttu liian pieniin vaatteisiin....noi pari linkittämääsi sattui vaan olemaan hyvässä hapessa,oikeasti se ei ole totuus!
-koulussa työskentelevä-
ulkonäköönsä tarvitse tyytyä, sen voi muuttaa mitä voi. Noillahan esim. oli kaikilla melkein hiusten- ja ripsien pidennykset.
Olen nyt 34v ja näytän paremmalta kuin ikinä elämässäni ja olen synnyttänyt 5 lasta. En nyt ehkä joidenkin 19v teinien tasolle yllä, mutta treenattuna ja laihduttaneena näytän vaatteet päällä tosi hyvältä, 27-vuotiaana olin plösömamma. Vatsanahka on kärsinyt enemmän kuin monella muulla (sellainen kudostyyppi, tuli jo 2. lapsen jälkeen), mutta eipä tuo ole miehiä haitannut, eikä näy vaatteet päällä.
Nuo tytöt oli suurimmaksi osaksi alle 20, ja sä olet ap 27. Minäkin luulin että sinun iässäsi että olen ikuisesti rupsahtanut, mutta kun lähti kiloja niin lähti myös ikää. Olen myös oppinut minkälaiset vaatteet näyttää päälläni hyvältä, käyttämään parempilaatuisia meikkejä, hankin hiustenpidennyksen kun en ole onnistunut kasvattamaan haaveilemiani pitkiä hiuksia. Itsetunto on kohentunut myös, se kaunistaa ihmistä että on tyytyväinen itseensä.
Kaikki miehet ei katsokaan tuon näköisiin, sen voin sanoa. Monen makuun liian meikattuja ja laitettuja, vaikea sanoa miltä näyttävät ilman irtoripsiä ja vähemmällä meikillä. En itsekään naisena katsele mitään stereotyyppisen komeita tai laitettuja miehiä (yäks).
Muuta se mitä pystyt ap, se parantaa omaa mielialaa ja hyväksy se mitä et pysty muuttaa.
ja värjään tukkaa, meikkaan, ostan vaatteita johon on varaa. jne mutta silti olen ällö.
-ap
Kukaan ei edes usko sua, meistä aika monet ajattelee itsestään ihan samalla tavalla ainakin joskus.
No sitten noi jutut on vaan ihan sun pään sisällä ja me ei voida auttaa,vain sinä itse voit itseäsi auttaa.
Nuo esimerkit olivat nyt mitä olivat, mutta luulen ymmärtäneeni pointin. Minulla on yksi lapsi ja olen sinua monta vuotta nuorempi. Tämä nyt ei varmasti lohduta, mutta yhtä lailla inhoan kroppaani. Tietyissä vaatteissa näytän ihan siedettävältä, mutta kroppani on löllö ja ällö. Mieheni mielestä olen ok, mutta ihan rehellisesti: eihän hänellä ole vaihtoehtoja! Voin vain kuvitella miten hän kuolailee nättejä ja hoikkia naisia kaupungilla.
Tiedän itsetuntoni olevan huono, jota raskaus (tai ennemminkin synnytyksen jälkeinen aika) on huonontanut entisestään.
oiskohan joku linkatuista typyistä aloituksen takana...
Meikämamma peittoaa kuvien pissikset mennen tullen ;-)
Aika harvan käsitystä täydellisesta naisesta mahtais nuo linkatut ylimeikatut penskat vastata.
ei siinä mitään pahaa ole, iloinen asia vaan. Ja SINÄKIN olet varmasti monen miehen mielestä kaunis. Vielä kun itsekin uskoisit sen, niin se heijastuisi enemmän ulospäinkin. Jos rahaa on vähän, niin mieti joku yksi asia, joka eniten piristäisi mieltäsi ja säästä rahaa siihen - oli ne sitten vaikka uudet kengät. Ja muista, että synnytyksen jälkeen vartalon palautuminen ottaa aikaa, ole itsellesi armollinen.