Tulisitteko toimeen sinun palkallasi? jos miehesi palkattomalla
Me emme, minun bruttopalkkani on 1800e/kk ja miehen 3800e/kk.
Kommentit (15)
Minulla brutto n. 3800 euroa ja miehellä n. 2800 euroa.
pienentäisi, pysäyttäisi remontin ja muutenkin tinkisi kaikesta ei-välttämättömästä, niin kyllä. pitemmän päälle alkaisi ahistaa.
Asumiseen menee jo 1000e/kk ja se ei edes ole paljoa täällä pk-seudulla.
Verojen jälkeen mulle jää käteen 1400e/kk joten jos mies olisi palkattomalla niin kusessa olisimme.
Mies on kotona, tekee freelance-hommia joista lähes olemattomat tulot. Kaikki juoksevat menot mun palkastani, töidien määrästä riippuen 3500 - 4000 e netto.
Mun brutto on 3750, nettona saan 2500.
Maksetaan lainaa 1800 e/kk tällä hetkellä. Iso perhe ja isot menot. Lainanlyhennys pitäisi tiputtaa 800-1000 e/kk niin sitten pärjättäisiin mun palkalla.
Ei tultaisi, sillä mun tulot about 2000 netto ja asumiskulut about 1500. Mut jos syötäisiin pääomaa niin tietty joku määrällinen aika selvittäisiin. Jos jatkuisi pidempään, niin sitten pitäisi muuttaa halvempaan asuntoon. Hoitovapaan aikanakin (mies siis oli hoitovapaalla) teimme tappioa noin 800 e kuussa.
7 henkinen perhe, mun tulot jotain 1300 kuussa.
Oma palkkani ei riittäisi edes perheen laskuihin.
No, toki jos mies olisi kotona niin päivähoitomaksut jäisivät pois, eli minun palkka + lapsilisät riittäisivät ehkä juuri laskuihin.
Ruokaan, vaatteisiin ja muihin menoihin ei sitten jäisikään euroakaan.
Oma bruttoni 5.400 eur, miehen "vain" vähän alle 5.000 eur. Jos siis yhden palkalla pitäisi elää, niin mieluummin minun. Tosin tästä huolimatta minä olen meillä se, joka vanhempain- ja hoitovapaat pitänyt.
mies työttömänä ja saa tällä hetkellä noin 600 e kuukaudessa, vähän aikaa sitten ei saanut mitään
palkkani on nettona 1600-2200 e
ei tee edes tiukkaa
Itsellä bruttotulot vaihdellen 4500-5500e /kk ja miehellä ilman matkoja brutto 3870e/kk. Mietimmekin jo, jäisikö mieheni hetkeksi hoitovapaalle hetkeksi ja itse palaisin töihin (lapset 1v ja 4v). Teen itse jo satunnaisesti töitä näin hoitovapaalla, joten tällä tavalla on periaatteessa sama olenko minä vai mieheni kotona. Mieheni ei pystyisi tekemään töitä osittain/keikkana niinkuin minä.
minun palkkani 5700e. Miehen palkkaa en tiedä.
Minun netto 0e/kk, miehen netto 3000e/kk.
Minun bruttopalkkani on 1670 e/kk.