Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisitko, että saisit myyjältä apua vaateostoksissa?

Vierailija
20.10.2010 |

Minä ainakin tykkään asioida pienissä liikkeissä,joissa saa palvelua. On mukavaa, kun myyjä etsii sopivia asukokonaisuuksia ja ehodottaa sopivia asusteita (koruja, huiveja). Itse olen vähän kaavoihin kangistunut, eikä tulisi ostettua niin paljon muodikkaita ja erikoisia juttuja, jotka kuitenkin minulle sopivat. Toki myyjän täytyy olla muotitietoinen ja muutenkin työhönsä perehtynyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas haluan palvelu VAIN pyytäessäni sitä! Ärsyttää jos myyjä lyöttäytyy seuraan kun haluaisi katsella rauhassa. Silloin yleensä poistunkin paikalata aika nopeasti. En osaa kuvitella tilannetta, jossa myyjä saisi minulle kaupattua jotain mitä en etukäteen ole suunnitellut ostavani! Ellei sitten kyse ole jostain tosi halvasta tuotteesta.

Vierailija
2/4 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan kyllä kysyä ja pyytää jos tarvetta on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että marketeissakin olisi palvelualttiin näköistä henkilökuntaa vaateosastoilta alkaen. Heidät saisi avuksi niin halutessaan.

Nykyisin on vain nyrpeitä tätejä täyttämässä hyllyjä jos ketään.

Pienistä liikkeistä tai kalliimista ketjuista saa kaalliimmille vaatteille apua, mutta sellaiseen ei ole tavallisella kotirouvalla varaa. Eikä tarvettakaan.

Vierailija
4/4 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin housuja etsiessä (ns. vaativalle vartalotyypille) on kyllä mukava saada asiantuntevaa apua. Ei kuitenkaan tyrkytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän