Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jesper Juniorissa huonoa palvelua (ov)

Vierailija
20.10.2010 |

Ovatko muut huomanneet? Olen asioinut pääasiassa Jumbon liikkeessä. Siellä myyjä ei edes vilkaise asiakasta, saati tervehdi. Kassallekin kun tulee, myyjältä ei irtoa yhtään hymyä. Toimii, kuin robotti. Ei sano mitään muuta, kuin loppusumman. Saatika, että toivottaisi hyvää päivänjatkoa.

Olen niin kyllästynyt palvelun laatuun, että kierrän tulevaisuudessa liikkeen kaukaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeessä olen saanut ihan mukavaa palvelua. Viimeksi pari viikkoa sitten tultiin heti kysymään kohteliaasti miten voin palvella?! Ei mitään moitittavaa!

Vierailija
22/23 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeessä olen saanut ihan mukavaa palvelua. Viimeksi pari viikkoa sitten tultiin heti kysymään kohteliaasti miten voin palvella?! Ei mitään moitittavaa!

ja jos ei pakko ole mennä kierrän tuollaisen liikkeet kaukaa! Katselen itse ja kysyn jos on kysyttävää mutta inhoan jo tuppaudutaan kyselemään ja esittelemään niitä tavaroita.

Minulle on myös ihan sama hymyileekö myyjä kassalla tai sanooko mitään muuta kun loppusumman, jos homma toimii ja myyjä saa rahastettua oikean summan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin huono palvelu Länsi-Espoossa. Nettisivuilla ei ole asiakaspalautteen jättö mahdollisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi