Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Super Mario-elokuva ja vaimot jotka eivät ymmärrä

Vierailija
08.04.2023 |

Uusi Mario-elokuva ei minulle ole ihan pikkujuttu; Mario-pelit ovat pikkupojasta asti olleet osa elämääni. Kirjaimellisesti niiden vierellä vartuin, enkä ole koskaan lakannut fanittamasta. Aion viedä lapseni katsomaan sitä ensi viikolla, mutta olin huono isä ja kävin ensin itsekseni katsomassa sen dubbaamattomana versiona. Koska olen hyvä mies, kerroin aikeesta vaimolle. Siitä tosin ei selvitty ilman paljon selittelyjä; minkä takia minun tarvitsee käydä erikseen katsomassa elokuva, minkä takia en voi odottaa, että katsotaan sen yhdessä lapsen kanssa !

No ihan sen takia, että olen odottanut tätä 30 vuotta ja se on jopa enemmän minun juttuni kuin lasten juttu. Ei, että suomenkieliset dubbaukset olisivat huonoja, mutta halusin nähdä elokuvan ensimmäistä kertaa dubbaamattomana, eikä se mielestäni ole lapselta pois. Käsittämätöntä, että aikuinen mies menee yksin katsomaan lastenelokuvaa. Itsekästä.

Ilta pilattu. Ja sillä lailla.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata munat ja opettele pitämään puolesi.

Vierailija
2/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, OLIKO se sen arvoinen??"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sulla on useampikin vaimo. Ette taida asua Suomessa?

Vierailija
4/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

R? Sinä se jaksat siitä ämmästäsi aina kitistä. Kasvata kulli, kuten edellinen sanoikin.

Vierailija
5/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata munat ja opettele pitämään puolesi.

Täysin munaton mies olisi kysynyt lupaa, minun kohdalla kuitenkin kyse oli puhtaasti ilmoitusluontoinen asia.

Vierailija
6/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus pitää mistä haluat. Me naiset emme ymmärrä mitään tuosta. On hyvä jos selittää asioita tai osaa kertoa miksi pitää. Mutta ehkä se olisi ollut eri päivänä parempi, ettei sama ilta.

Vierailija
7/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sua ihan täysillä!  Terveisin naispuolinen keski-ikäinen Super Mario -pelaaja. :)

Ai niin, mä vien kans lapset elokuviin oman (jo toteutuneen) katseluni jälkeen, mutta beibsitkin toki vien katsomaan originaalia englanninkielistä versiota Super Mariosta. Siinäpähän oppivat tekstejä koko ajan lisää lukemaan vanhanaikaiseen tyyliin, osaavat jo jonkin verran lukea toki. Lasten isälle "perustelin" oman elokuvakeikkani sillä, että tsekkaan sen, minkä ikäisille elokuva sopii ja voiko nuo meidän muksut (tai ketkä niistä) viedä elokuviin. 

Perustele puolisollesi em. tapaan sitä, miksi nyt halusit ensin itse Mario-elokuvan katsoa: vastuullinen vanhempi tarkistaa ensin, onko elokuva ok näyttää omille lapsille... :D

Vierailija
8/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen vasta ensiviikolla katsomaan sen Mario elokuvan. Mä kun katsoin teatterin paikkavalikkoa niin kaikki näytökset tällä viikolla oli aika täyteen ahdattuja.

Onko ap nähnyt 1993 vuoden Super Mario Bros. elokuvan? Itseltäni löytyy tuo vanhempi näytelty elokuva dvd-versiona. Ei mikään huippu, mutta ihan viihdyttävä, kun laittaa aivot narikkaan.

Olisithan sä voinut dvd/blu ray boksin sitten myöhemmin hankkia ja silloin katsoisit vasta sen alkuperäisen version.

M30

Vierailija
9/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele puolisollesi em. tapaan sitä, miksi nyt halusit ensin itse Mario-elokuvan katsoa: vastuullinen vanhempi tarkistaa ensin, onko elokuva ok näyttää omille lapsille... :D

Kuulostaa aikalailla kusetukselta. T. eri

Vierailija
10/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vaimoasi kiinnostaa leffassakäymisesi, ja miksi sinua kiinnostaa vaimosi mielipide asiasta? Kasva aikuiseksi.

Vierailija
11/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tänään mainoksen ja eka ajatus oli et toi on pakko nähdä! T.44v 6 lapsen mamma

Vierailija
12/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on oikeus pitää mistä haluat. Me naiset emme ymmärrä mitään tuosta. On hyvä jos selittää asioita tai osaa kertoa miksi pitää. Mutta ehkä se olisi ollut eri päivänä parempi, ettei sama ilta.

Just. Mä oon nainen ja kasvanut videopelien parissa. AP on selkeästi trolli, mut ethän sä sitä tajunnut (muka). Sanoisin, että olet mies, jolle saman harrastuksen parissa olevat naiset on jostain syystä uhka. Sääli.

Vierailija
13/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ME naiset emme ymmärrä?!?

Meidän perheessä minä olen pelannut 90-luvulta asti (myös Mariota), minulla on steam-tili täynnä pelejä ja lisäreitä, ja ostin juuri yli kolmen tonnin pelikannettavan. Olen opettanut myös (tyttö)lapsen pelaamaan. Miestä ei voisi pelit vähempää kiinnostaa.

Vierailija
14/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi ilta on pilalla sen takia että vaimosi ei ymmärrä harrastustasi? Ja mitä väliä sillä loppujenlopuksi on kun voit kuitenkin toteuttaa aikeesi? Luulisi pitkässä liitossa tuollaisen tulleen esille jo hyvissä ajoin, niin harrastuksesi kuin vaimon ymmärtämättömyyden sitä kohtaan. Vai oletteko te niitä jotka ei ikinä puhu mistään?

Minä olen viemässä lapseni katsomaan. Lapselle iso juttu pelien fanina. Isänsäkin ymmärtää.

Vierailija
15/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse minut, tai viiksekäs rööriroope!!

Vierailija
16/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi ilta on pilalla sen takia että vaimosi ei ymmärrä harrastustasi? Ja mitä väliä sillä loppujenlopuksi on kun voit kuitenkin toteuttaa aikeesi? Luulisi pitkässä liitossa tuollaisen tulleen esille jo hyvissä ajoin, niin harrastuksesi kuin vaimon ymmärtämättömyyden sitä kohtaan. Vai oletteko te niitä jotka ei ikinä puhu mistään?

Minä olen viemässä lapseni katsomaan. Lapselle iso juttu pelien fanina. Isänsäkin ymmärtää.

Viime mario-pelistä on jo kuusi vuotta. Pidempään kuin keskiverto suhde kestää.

Vierailija
17/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auennut, että miksi aikuinen mies katsoo lasten elokuvaa? Menitkö leffan jälkeen äitin tissille ja söitkö voikkuleipää myös?

Vierailija
18/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ME naiset emme ymmärrä?!?

Meidän perheessä minä olen pelannut 90-luvulta asti (myös Mariota), minulla on steam-tili täynnä pelejä ja lisäreitä, ja ostin juuri yli kolmen tonnin pelikannettavan. Olen opettanut myös (tyttö)lapsen pelaamaan. Miestä ei voisi pelit vähempää kiinnostaa.

Me jotkut naiset emme ymmärrä. Lapsellinen hahmo. Selityksiä on hyvä löytää.

Vierailija
19/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös pelaava nainen, pelivuosia takana 31 ja pelimasiinoita, joilla pelata, 7 kpl. Ihan vapaasti saisit mennä leffasi katsomaan, olipa se Mario tai muu.

Senkun menet leffaan. Lasten kanssa sen voi sitten katsoa uusiksi. Omituinen vaimo, jos vaatimalla vaatii, että just tää leffa pitää säilyttää perheleffaksi eikä ymmärrä miehensä rakasta harrastusta.

Vierailija
20/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä traileri ja kappas! Tässähän on myös Mario Karttia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan