"Äiti ei välitä meistä enää!!!"
"Äiti on maailman tyhmin äiti!!!"
"Mulle ei oo ketään kaverii!"
"Mä en välitä kenestäkään!"
"Äiti on pilannut kaiken!"
*huoh* Villejä veikkauksia, kauanko 4-vuotias jaksaa kiljua yhtä soittoa? Nyt ois mennyt vajaa tunti...
Ai mitä tein? Laitoin telkkarin kiinni ja käskin mennä leikkimään. Isompi meni protestiksi päiväunille kuopuksen kanssa. :roll: Että tämmönen päivä tänään...
Kommentit (10)
Ei mun 4v. ole koskaan tuollaisia puhunut. Itkee ja huutaa ja ärisee minulle, mutta ei koskaan ole tuollaisia puhunut.
Olenko hyvä äiti
ja mies vastasi: Kyllähän sää aika paljon niille huudat! :(
..Kiitos
Kai se sitten vaan ja ainoastaan määrittelee minut vanhempana.
Tähän mennessä noi on kuuluneet 7v siskon repertuaariin ja poika on lähinnä uhkaillut, ettei leiki mun kaa enää ja vannonut, ettei ole enää mun kaveri...
et silleen.
jos on sisukas tyyppi. Huomenna voi kyllä sama toistua, jos teet jotain, mikä ei ole hänen mieleen.
tuo pienempi on varmaan isommilta noi jutut oppinut. Mun 7v karjui yks päivä mulle "maailman huonoin äiti" -juttuja melkein tunnin. Lähti sitten ulos ja varttitunnin päästä tuli ihan muina miehinä juttelemaan säästä, kysyin että sovitaanko niin halattiin. Ja maailman tyhmin äiti olin koska oli kerännyt legoja lattialta ja imuroinut.
No, sitten kun vähän rauhoittuu yritä puhua sille 4v:lle ettei telkkaria saa katsoa liian paljon jne. Kyllä se siitä.
Nyt on jotenkin niin harmaa päivä, että itsekin on ihan väsy.
tuollaista se vanhempana olo välillä on. Kasvattajan on laitettava jotkut järkevät rajat jälkikasvulleen.
Älä peräänny tuossa asiassa. Hyvä pitää tiettyjä ennustettavia sääntöjä lapsille, eli vaikka joku päivittäinen telkkarinkatseluaika. Näihin sääntöihin voi sitten aina vedota.
Tietenkin nyt voi olla tylsää, kun ulkona sataa vettä. Kaiva esiin kirjat, legot ja lautapelit.
Niin.. naapurit voi kyllä katsoa vähän vinoon..
Kamalaltahan nuo kaikki varmasti tuntuu, mutta kyllä ne sun lapset sua silti rakastaa, ja eikös tohon 4v uhmaan kuulu tollanen...
Voimia sulle sinne kotiin ja rutistuksia!
Ehkä huomenna on sitten taas parempi päivä? :)
että "Miks sä äiti AINA lyöt mua?!"
(Sanomattakin selvää varmaan, että koskaan en ole lyönyt...)
alakerran naapurilla näytti olevan asuntoesittely... Krhm... Toivottavasti täällä on tosi hyvät äänieristeet...