Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? (Tukiasiaa)

Vierailija
20.10.2010 |

Jäin työttömäksi. En saa työmarkkinatukea, koska puolisoni tulot on liian suuret. Ja on muitakin ongelmia...taloudellinen tilanne on heikko. Ukollanin perinnässä laskuja. Mun on pakko maksaa vastike, se on n. 200e/kk. Imaistöihin menemällä saisin sen 450e/kk? Mutta en sitä 9e/päivä, koska ehdot ei täyty...

Pitäskö mun vaan erota ukostani ja ottaa oma kämppä. Työttömänä olen aina saanut kämpän, koska isäni on maksanut takuut....

Tähän kämppään en saa asumistukea. Mutta omaan kämppään saan. Sossu maksaisi myös sähköt yms...voittaisin ainakin 200e/kk...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin ei kovin hyvältä suhteelta kuullosta, jos parin sadan euron takia per kuu olisit valmis ukon heivaamaan.

Eli mitä sitten sen enempiä miettimään. Ei sen rahan kuitenkaan kuuluisi suhteessa määrätä..

Vierailija
2/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitto kyseessä. Tyhjästä paha nyhjästä. Tai jos ilmottaudun asunnotomaksi...hmm..Haen sairauspvärahaa...mulla on masennus. Mutta menisin töihin heti jos saisin työpaikan.

Opsielukin kaatuu tohon etten saa asmistukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi et ole opiskellut mitään aikanaan? Ja miksi et ole liittynyt työttömyyskassaan?

Vierailija
4/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukion. Sen jälkeen en jaksanut opiskella, koska en olisi vanhempien tulojen takia saanut opintotukea. Sitten elin monta vuotta sossupummina, asuin Helsingissä ja vuokra oli niin korkea ettei mulle olisi jäänyt sen enempää käteen vaikka olisin käynyt töissä.

Liityn työttömyyskassaan vasta sitten kun minulla on vakituinen työpaikka. Viimeisin työ kesti 5kk, joten en olisi hyötynyt mitään vaikka olisin liittynyt siihen.

Nyt minua kiinnostaa erityisesti lähihoitajan opinnot, oppisopimuspaikka olisi kuin lottovoitto.

Vierailija
5/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, mutta ehkä se sossupummina oleminen on sulle se helpoin ja luontaisin tapa elää ja olla.

Vierailija
6/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän säkään osta kaupasta ruokaa, jos jostain saa ilmatteeksi?

Vierailija
7/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
8/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis".

Ei muuta kuin koulun penkille. Ja kun valitset alaaniin mieti sellainen ammatti missä bruttotulot on vähintään 2500 e/kk niin sillä elää. Kaikenmaailman hömppähuuhaatueteet on kivoja harrastuksia mutta ei niillä elä.

Ilmeisesti koulupohja ei ole kovin vahva, jos lähäriopintoja mietit. Mutta ei lähäriksi kannata lukea , jos haluaa tulopuolta. Ammattikorkeakoulusta opiskelet itsellesi insinööritutkinnon. Parhaiten työllistyy tietotekniikka- ja sähköpuolelta. Ja joo, naiset on vähemmistönä alalla, mutta hyvin on mullakin pyyhkinyt ja tulot on vähintäänkin kivat-

Vierailija
9/10 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi silti yhdessä olla, vaikka eri asunnoissa asuisikin.

Miehesi tuskin ilahtuu, jos lähdet ja hän joutuu maksamaan kaikki omat kulunsa itse.

Vierailija
10/10 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nopeasti ammatin, jossa voi tehdä töitä niin paljon kuin haluaa (=lähihoitaja). Tosin olen aina halunnut sairaanhoitajaksi. Voinhan myöhemmin kouluttautua lisää.

Mun henkinen kapasiteetti ei riitä nyt enempään. Mä haluan yhteen kauneusleikkaukseen mihin ei ole varaa...ja jos opiskelen 4 vuoden tutkinnon, maksan vähintään 3 seuraavaa vuotta lainaa takaisin ja pääsen kauneusleikkauseen vasta 7v kuluttua ellen lotossa voita.

Pitäs varmaan vetää itteni jojoon, loppuisi ongelmat.

Tai itseni myyminen on myös yksi vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän