Miksi minun pitäisi hyväksyä miesystäväni lapset?
Miesystävä on ok, ihana, ja tulee hyvin toimeen minun lasteni kanssa.... mutta suoraan sanoen en haluaisi olla missään tekemisissä hänen aiemmasta avioliitosta peräisin olevien lasten kanssa.
Äitinsä kasvattamia huonotapaisia räkänokkia, joita minun pitäisi passata kun tulevat käymään kaksi kertaa kuussa.
Miten voisin sanoa tämän miesystävälle?
Kommentit (12)
Mieti miltä sinusta tuntuisi jos miesystäväsi ei hyväksyisi sinun lapsia ollenkaan? Et ainakaan onnellinen olisi.
kuitenkin hänen lapsiaan!
Opettele edes sietämään ja kohtelemaan heitä kuitenkin hyvin.
epäilin heti alusta, mutta tuo "räkänokka"-nimitys vesitti kaiken.
Reenaa vähän, kyllä se joskus onnistuu. :)
opeta miesystäväsi lapset oman talosi tavoille, muodosta suhde heihin. Vai haluatko että miesystävä hoitaa jonkunlaisena diplomaattina lastensa ja sinun välisen suhteen?
lapset eivät ansaitse tuollaista kusipäätä elämäänsä. Piste.
juuri näin. On muuten taas YHna ja etsii luonnollisesti miestä, jolla ei saa missään nimessä olla omia lapsia, mutta joka hyväksyy hänen lapsensa täysin. Asenne on mielestäni todella outo.
koska he käyttäytyvät niin eri tavalla kuin sun omat ja eivät ole suhun "leimautuneet". Jos olisivat, haluaisivat miellyttää sua ja ilahduttaa, kuten yleensä lapset tapaavat.
Lisäksi voit sanoa, että pidät vaikeana omien lastesi ja miehen lasten mahdollista kaveeraamista, koska et tykkää hänen lastensa käytöstavoista. Kun he eivät ikäänkuin kuulu siihen sun joukkoon, on vaikea suhtautua.
jotenkin noin me ollaan puhuttu.
ainahan voit elää yksin. Toinen vaihtoehto on jatkaa suhdetta ja näyttää koko ympärisölle kuinka idootti olet.
miehen lapsiin heijastuu sinun ja miehen suhteeseen.
Oletko tosissasi vai haluatko vain ärsyttää ihmisiä tällä aloituksellasi?