Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tyhmiä ovat Fb:ssä perheensä asioista päivittävät?

Vierailija
20.10.2010 |

Itse olen muuttanut käsityksiäni monesta tutustani, jopa deletoinut jotkut ihan kokonaan, koska heidän päivityksensä ovat olleet niin rasittavia.

Mitä luulette, miten tyhmä on ihminen, joka kuvittelee muita kiinnostavan heidän perheensä sisäiset asiat, lasten - yleensä kovin tavanomaiset - höpötykset tai omat jumppaamiset tai shoppailut - ja mikä pahinta: unet. ?!

Mitä liikkuukaan ihmisen päässä, kun hän näpyttää päivittäin koneelle, keskimäärin 150 ihmisen luettavaksi omia jumppaamisiaan tai lenkkeilyjään/leipomisiaan tai lastensa vitun tyhmiä juttuja?

yööööööööööööööööök

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se teistä itsestännekin on noin turhauttavaa.

Ei ikimaailmassa tulisi mieleenikään liittyä, saati sitten jakaa tietoa omasta elämästäni netissä. Yksityisyydensuojahan on FB:ssa pelkkä vitsi. Ja harvalla kai meistä nyt niin paljon niitä läheisiä ystäviä on, etteikö kuulumisia ehtisi päivittää ihan s-postilla, puhelimella yms.

Vierailija
2/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan normaalia arvioida kaikkea ympärillään, miksi joka asiaan pitäisi reagoida kuin lääkitty lehmä, että "kas, tuopa ärsyttää minua, no, keksinpä siihen järkevän ratkaisun, ollaanpas sitä nyt asiallisia". Ihmiset arvostelevat toisiaan ihan livenäkin joten miksei siis myös facebookissa. Eihän ketään oikeasti kiinnosta se, jos joku kaveri on ollut juuri jumpassa tai lapsi kakkinut tänään kolme kertaa, mutta saahan siellä pitkästyttää ihmisiä niin paljon kuin lystää. Itsekin olen FB:n ansiosta monesta etäämmästä tutusta huomannut, että ovat oikeasti mielettömän tylsiä ihmisiä, vaikka aiemmin ajattelin, että he ovat varmaan mielenkiintoisia.

jotka olen "löytänyt"... en ole ennen febua tajunnut, että huumori ja ajattelu pelaa niin hyvin yksiin. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää just ne kyylät, jotka eivät kirjoita sinne mitään, mutta lukevat suurennuslasin kanssa toisten juttuja.

tiedät että lukevat? En mäkään koskaan päivitä mitään, tosi harvoin edes käyn siellä ja jos joku on jotain päivittänyt niin saatan lukea, tai sitten en. Päivitykset ei haittaa minua niin paljon että jaksaisin ottaa selvää siitä miten ne otetaan pois, mutta en kyllä nytkään muista yhtään sieltä lukemaani juttua. Olen koko jutussa vain pitääkseni yhteyttä muutamaan ihmiseen.

Vierailija
4/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se teistä itsestännekin on noin turhauttavaa.

Ei ikimaailmassa tulisi mieleenikään liittyä, saati sitten jakaa tietoa omasta elämästäni netissä. Yksityisyydensuojahan on FB:ssa pelkkä vitsi. Ja harvalla kai meistä nyt niin paljon niitä läheisiä ystäviä on, etteikö kuulumisia ehtisi päivittää ihan s-postilla, puhelimella yms.

miksi jotkut tahtovat olla niin perhanan yksityisiä, että... minusta on kiva tietää muista ja jakaa itsestään muille.

Vierailija
5/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepas te nyt ärhäkällä päällä.

mä olen ihan leppoisalla päällä, kunhan purkaudun. :)

Vierailija
6/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää just ne kyylät, jotka eivät kirjoita sinne mitään, mutta lukevat suurennuslasin kanssa toisten juttuja.

tiedät että lukevat? En mäkään koskaan päivitä mitään, tosi harvoin edes käyn siellä ja jos joku on jotain päivittänyt niin saatan lukea, tai sitten en. Päivitykset ei haittaa minua niin paljon että jaksaisin ottaa selvää siitä miten ne otetaan pois, mutta en kyllä nytkään muista yhtään sieltä lukemaani juttua. Olen koko jutussa vain pitääkseni yhteyttä muutamaan ihmiseen.

mitä minä ja yhteiset ystävät ovat kirjoittaneet.

Vierailija
7/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes muistanut, että joku on FB-ystävissäni, kun hän ei koskaan kirjoita mitään. Sitten näemme jossain ja hän muistaa KAIKEN mitä minä olen kirjoittanut. Ei siinä mitään... Saahan siellä olla vain lukemassakin, mutta taitaa ap olla juuri tällainen kyylä, joka ei anna itsestään mitään.

Vierailija
8/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes muistanut, että joku on FB-ystävissäni, kun hän ei koskaan kirjoita mitään. Sitten näemme jossain ja hän muistaa KAIKEN mitä minä olen kirjoittanut. Ei siinä mitään... Saahan siellä olla vain lukemassakin, mutta taitaa ap olla juuri tällainen kyylä, joka ei anna itsestään mitään.

Jotenkin epämääräisesti tuollaisesta tulee olo kuin sinua olisi vakoiltu. Kun toinen seuraa, mutta ei ilmaise seuraavansa. En tokikaan laita sinne mitään mitä jokainen siellä oleva ei saisi tietää, mutta omituista vain jotenkin, että joku jaksaa kytätä juttuja osallistumatta mitenkään.

Vierailija
9/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne päivitykset menee kuitenkin vikkelään ohi, ja mukaan tulee yritysten ym. päivitykset niin se on sellasta virtaa joka ei jaksa niin hirveesti ärsyttää. En oikein muutenkaan osaa ajatella ärsyyntyväni toisten päivityksistä, musta ne on ihan kiinnostavia. Jonkun elämässä on pinnalla lapset, toisella opiskelu, kolmas ei sano mitään mutta pelaa samoja pelejä ja lähettelee pelin lahjoja. Itse varmasti pelaan liikaa, on aika tyhmää kun asioita ei voi peleissä jakaa niin paljon keskenään vaan tiedotteet tulee uutisvirtaan kaikkien näkyviin. Uskon että se ärsyttää monia, mutta monet taas sitten pelaa myös.

En mäkään kyllä tiennyt että päivityksiä voi piilottaa, kiitti tiedosta :) ei kyl onneksi tarvetta kenenkään ihmisen päivityksiä piilotella, ehkä jotain mainosviestejä vois vähentää, tai helpompi tietysti olla tykkäämättä niistä sivuista. Ihmisiä en lähtisi deletoimaan, ellen olisi sitten jossain tilapäisessä mielenhäiriössä hyväksynyt täysin tuntemattomia tai kavereita joiden kanssa en missään nimessä voi olla kaveri.. ei sellasia kyllä kovin monta ole enkä turhaa porukkaa lähtisi ihan hevin lisäämään.

Minut on 1 deletoinut ja vähän häiritsevä maku jäi suuhun kyllä. Oli ainut fb-kaveri yhdestä koulutuspaikasta, mikä kyllä kertoo paljon siitä miten tervetullut olin siihen porukkaan ja saa näkemään sen ajan asioita uudelta kantilta, antamaan itselle anteeksi ettei siellä mennyt niin hyvin, ryhmiin ei koskaan mahtunut yms yms. Joten sekin inksidentti oli lähinnä hyödyllistä tietoa.

Älkää ottako niin vakavasti ja suvaitkaa hiukkasen enemmän :)

Vierailija
10/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes pelaa, mutta en jaksa ärsyyntyä niistä "osta kaverisi farmille kultamunia lypsävä pukki"-tyyppisistä jutuista. ;D

ap

Vierailija
11/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, olin väärässä ketjussa.

Ei siis ap. ;)

Vierailija
12/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni myötähäpeä iskee, kun joskus harvoin näitä näkee. Olen piilottanut kaikki pelit ja testitulokset, koske en niitä itse pelaa; ei ole iso vaiva.

Muutaman puolitutun olen poistanut kavereista statuspäivitysten perusteella. Huomasin, että en pidä koko ihmisistä, niin mitäpä he sitten mun kavereissanikaan olisivat.

Muuten kaikki päivitykset käy mulle. :) Mitä enemmän, sen parempi.

Vierailija
13/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minutkin on poistettu muutamia kertoja, enkä kanna kaunaa. :) En myöskään kyttäile kaverilistoja tai pidä kirjaa, ovatko vielä kaikki tallella. Jokainen rajatkoon listansa miten tahtoo.

Pieni myötähäpeä iskee, kun joskus harvoin näitä näkee. Olen piilottanut kaikki pelit ja testitulokset, koske en niitä itse pelaa; ei ole iso vaiva. Muutaman puolitutun olen poistanut kavereista statuspäivitysten perusteella. Huomasin, että en pidä koko ihmisistä, niin mitäpä he sitten mun kavereissanikaan olisivat. Muuten kaikki päivitykset käy mulle. :) Mitä enemmän, sen parempi.

Vierailija
14/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyyntyä yhtään mistään, tai tuntea muutenkaan mitään tunteita, eihän niistä mitään hyötyäkään ole?

Vierailija
15/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyyntyä yhtään mistään, tai tuntea muutenkaan mitään tunteita, eihän niistä mitään hyötyäkään ole?

tosi suomalainen piirre suhtautua kärjekkään negatiivisesti ihan kaikkeen. =)

Vierailija
16/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb:ssa deletoi jonkun kaverin, tuleeko siitä tälle deletoidulle jokin erillinen ilmoitus?

Vierailija
17/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä unohdin kertoa: eräs nainen päivittää koko ajna lapsensa "vitsikkäitä" sanomisia, esim. " Noksu 3v 7kk leikki isänsä kanssa ja isä kutitti häntä. Isä sanoi, että hän on Kutituskone, johon lapsi nasautti: etkä ole, vaan olet isä".

HA HA HA. Lienee tarpeetonta edes mainita, että hänet nimeomaan deletoin kavereistani.

Parasta on, että ko. nainen on kertonut tekevänsä vitsikirjaa näistä lapsensa tappohauskoista jutuista.

Täytyy nyt vaan kovasti toivoa, että se ehtii jo joulumarkkinoille.

Vierailija
18/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos fb:ssa deletoi jonkun kaverin, tuleeko siitä tälle deletoidulle jokin erillinen ilmoitus?

Vierailija
19/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä unohdin kertoa: eräs nainen päivittää koko ajna lapsensa "vitsikkäitä" sanomisia, esim. " Noksu 3v 7kk leikki isänsä kanssa ja isä kutitti häntä. Isä sanoi, että hän on Kutituskone, johon lapsi nasautti: etkä ole, vaan olet isä".

HA HA HA. Lienee tarpeetonta edes mainita, että hänet nimeomaan deletoin kavereistani.

Parasta on, että ko. nainen on kertonut tekevänsä vitsikirjaa näistä lapsensa tappohauskoista jutuista.

Täytyy nyt vaan kovasti toivoa, että se ehtii jo joulumarkkinoille.

Feikit on karmeimpia.

Vierailija
20/52 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pakko mennä facebookiin!