Onko teillä tavaran hamstraus ongelmana?
Kerro miten tavaran kerääminen näkyy ja miksi se on ongelma?
Kommentit (12)
että poikaystävällä hamstraus on orastava ongelma. Se säästää kaikkea romua koska kuulemma jos jotain heittää pois niin sitä olis tarvinnut kumminkin. En voi muuttaa hamstraajan kanssa saman katon alle.
Mutta mun äiti on Todellinen Hamstraaja, voisin sanoa, että Nelosen esittämä dokkari voisi olla suoraan äitini elämästä, niillä on talo ihan tupaten täynnä rojua, niin, ettei lattiaa juuri näy. En voisi ikinä elää sillä tavalla. En voi edes käydä porukoiden luona, se pölyn määrä on suorastaan tappava allergiselle.
Nojoo...
Jos löydän kaupasta täydelliset sukkahousut, ostan niitä 10, ettei ne lopu...ja alennuksessa olevia meikkejäkin tulee hamstrattua...Kotona kaaos.
En shoppaile mitään, onneksi. Ainoa ongelma on leluvuoret ja vaatteitakin on liikaa suhteessa säilytystiloihin.
Ongelmani näyttivät todella pieniltä kun vertasin eilisen dokumentin ihmisiin
Siis 1400 laatikkoa varastoitavana sillä naisihmisellä!!
En hamua tavaraa, oli tavaran hankkiminen ei ole ongelma. Pulma on se miten siitä pääsisi eroon :) Sisäinen ituhippini vastustaa kovaan ääneen minkään käyttökelpoisen poisheittämistä, tavaran laitto eteenpäin on hyvä, mutta mitsä kun tavara on sellaista mitä ei voi laittaa kiertoon? Esim. pussinsulkijoita, narunpätkiä, kynttilänjämiä jne. Kaikki sellaista jota voi ihan hyvin käyttää, paha vaan että MEILLÄ ei suurimmalle osalle niistä ei ole juurikaan käyttöä :P
En shoppaile mitään, onneksi. Ainoa ongelma on leluvuoret ja vaatteitakin on liikaa suhteessa säilytystiloihin.
Ongelmani näyttivät todella pieniltä kun vertasin eilisen dokumentin ihmisiin
Siis 1400 laatikkoa varastoitavana sillä naisihmisellä!!
Nämä keskustelut ovat tyrehtyneet monen vuoden taakse. Hyvin on markkina aivot pyykännyt. Tavara on yes baby, lisää vaan, vaikka välistä jo mätänisi.
Se ei oikeasti mikään ongelma. Se ei oikeasti mikään diagnoosi. Tosi moni kuvittelee niin tai tulkitsee asian ihan väärin myös terveydenhoito kun ei tiedä syitä tai sitten käy taas kerran niin että väärintulkitsijat ja vääristelijät vaan keskustelee keskenänsä ja kokijan kokemusta ei taaskaan tarvi kuullakaan. Oon myös nähny erilaisia tuollaisia dokumentteja ja mä itse tiiän ja niin myös jotkut muutkin tietävät että mä en sellainen. Ei mulla löydy tavaroiden alta jotain raatoja enkä mä vois tehdä ruokaa jos mulla siinä vieressä torakat juoksee ym. Ei mun myöskään tarvi olla ihan koko ajan ostamassa paljon jotain jota en oikeasti edes tarvi. Usein oon ostanut kerralla paljon kaikkee mitä tarvii mutta sitten voi mennä pitkäkin aika kun meen taas kauppaan en käy joka päivä kaupassa. Mulla on ollu sellaista että on pitänyt olla paljon tavaraa kun oon saanu niistä turvaa sellaisessa elämäntilanteessa. On myös ollu sellaista että kun ihmiset on ollu negatiivisia eikä tukeneet ja oon tarvinut jotain oikeesti positiivista niin oon hankkinut jotain materiaa joka tuonot jotain positiivista ja iloa silloin kun ei oikeesti jaksa. Valitettavasti oon joutunut sen kokemaan että sitä positiivista elämään ei tuo ihmiset.
On se sairaus. Yleensä ihan arvotonta rojua, jotain perseensristimia ja hyrriä joka paikka täynnä.
Se on sairaus jonka ajaa läheiset sekoamisen partaalle, ilman että se, tai tavarakasat häiritsisivät ollenkaan hamstraajaa itseään. Markkina on jumala joka syytää tavaraa ja huono se ihminen, jolla on joku muu jumala.
Mutta se että ajan kanssa luopuisin niistä, on taas toinen juttu...
Se että laittaisin uffin laatikkoon vaatetta ym tai veisin kirpparille ym oon laiska. Kun käyn tavarat/kellarin läpi mukama siivoten ja vähentäen kaikkee, tulee aatos kyllä tätä vielä joskus tulee tarviimaan...
Muutossa kylmästi heitin ties kuinka monta jätesäkillistä menemään ja isompaan asuntoon muutettaessa kaapit loistivat tyhjyyttään, mutta nyt... :DD