Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten asustaa perusmekko pikkujouluja varten?

Vierailija
20.10.2010 |

Tulossa ensi kuussa pikkujoulut, mutta en haluaisi lähteä metsästämään uutta mekkoa, sillä käytän mekkoja tosi harvoin. Ajattelinkin, että mielummin hankkisin asusteita jo olemassa olevaan mekkooni, joita voisin sitten käyttää muutenkin, kuin juhlissa.

Mulla on musta, polvipituinen, pitkähihainen ja o-kaula-aukolla varustettu vartalonmyötäinen mekko paksusta trikoosta. Vartaloni on ns. tiimalasi, eli muotoja löytyy, mutta olen normaalipainoinen. Mitenköhän saisin tuosta mekosta juhlavamman? Pikkujouluissa nyt ei kai kuitenkaan tarvitse olla superjuhlava tms.?

Auttakaa mua, oon niin onneton näissä vaatejutuissa! Kertokaa siis mielellään ihan konkreettisia esimerkkejä, ja vaikka linkkien kera - kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näyttävät korut tekevät asusta kuin asusta juhlavamman.

Joku vyökin voisi sopia mekon kanssa, siis jos sinulla on tarpeeksi näyttävä vyö ja tykkäät sellaisia pitää.

Hiuksiinkinhan voisi laittaa oikein näyttävän hiuskorun/koristeen niin mekko voisi silloin olla erittäin simppeli ja kampauksesi vain korostuisi

Vierailija
2/11 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/11 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliteltu kampaus ja meikki. Olisko joku näyttävä ranne- tai kaulakoru sopiva?

Ja juhlava käsilaukku. Joko käsilaukku tai kengät voisivat olla värikkäätkin, mutta ei samaa väriä. Ja jos vain osaat kävellä, niin laita jalkaan kunnon korkokengät, mielellään juhlavat.

Vierailija
5/11 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen iso vyö näyttää kivalta! Mutta olenkohan mä näin kolmikymppisinä liian vanha pitämään tuollaista vyötärövyötä? Kropan puolesta menisi kyllä, mutta sopiikohan tuo paremmin kakskymppisille?

ap

Vierailija
6/11 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis eikö kenkien ja laukun kuulu "sopia yhteen"? Miksi siis eri väriä?

ap

Vierailija
7/11 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan asu muuten ei ole liian teini, eikä kuvauksesi perusteella sitä siis olekaan

Vierailija
8/11 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vika linkki oli kiva, kulta sopii pikkujouluihin.

Vierailija
9/11 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkiltään Marc O'Polo, eli ihan aikuisen naisen mekko :)

Kiitos jo tähän saakka tulleista vinkeistä - näistä on hurjasti apua!

ap

Vierailija
10/11 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin harkitsen pikkujoulumekoksi Marco Polon mekkoa, trikoista mustaa :). Kun en jaksais lähteä etsimään mitään muuta vaihtoehtoa.

Mielenkiinnolla minäkin luen näitä vinkkejä :D

Vierailija
11/11 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen samanväriset laukku ja kengät on vähän mielikuvituksettomat, liian helppo ratkaisu. Niistä tulee sellainen mielikuva, että henkilöllä ei ole mitään omaa makua, vaan hän on vain valinnut kaupasta valmiin setin. Ei siinäkään tietysti mitään väärää ole, mutta jos haluaa olla vähän persoonallisempi, valitsee mieluummin kengät ja laukun, joissa on jotain samaa, muttei identtistä. Vaikka sama väri, mutta eri materiaali (esim. kengät (teko)nahkaa, laukku satiinia), tai saman värin eri sävyjä. Tai vaikka vanhaa kultaa kengät ja pronssiin vivahtava laukku.

Ja mitä teetkin ap, älä sorru siihen iänikuiseen hartiahuiviin, jolla suuri osa suomalaisista naisista "juhlistaa" asuaan! Se on tanttamainen ja hankala ja vain murto-osa ihmisistä osaa kantaa sitä kauniisti. Tosin sun mekossahan oli pitkät hihat, joten et edes tarvitse sellaista :)

No pitää olla kengät ja laukku samaa väriä! Toi vika linkki oli kiva, kulta sopii pikkujouluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan