Lue keskustelun säännöt.
Mitä viherkasveja teillä on?
19.10.2010 |
Meillä vain pari saintpauliaa, herttaköynnösvehka, siroliuska-aralia ja isoposliinikukka
Amppelikasveja voisin hankkia enemmänkin, ja kukkivia. Suosittele!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla