Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
19.10.2010 |
Mikä toi kaupunki juttu oikein on ? Jotai new yorkkeja yms ?
Kommentit (4)
Nyt sekoitetaan jätkien päät.
Jos olet rakastunut laita statukseen Paris.
Jos olet sinkku laita New York. Jos olet suhteessa laita london. Jos olet rakastunut vaikka se onkin vaikeasti selitettävää laita LAs Vegas. Lähetä tämä sitten kaikille tytöille chatissäsi...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mitäs se sit on kun tänään "kaikilla" on statuksena "liian pieni" tai "pieni mutta sopiva" tms ??
mitäs se sit on kun tänään "kaikilla" on statuksena "liian pieni" tai "pieni mutta sopiva" tms ??
Alue: Aihe vapaa
Kertokaa mullekki !!