Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisit jos miehesi huorittelisi sinua?

Vierailija
19.10.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nimittäin mies saanut jonkun sairauden, ei terveenä tuommoisia latelisi.

Vierailija
2/22 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet mulle sit aika paljon velkaa=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut JOS, niin turpaan vaan

Vierailija
4/22 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kyl miettisin et onks se sairas kun ei se tollasta muuten tekis.

Vierailija
5/22 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ajatellakkaan että mitä tekisin.. koska en voisi ikimaailmassa kuvitellaakkaan että näin kävisi.

Vierailija
6/22 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita enää seksi miehen kanssa kun jakorasiaksi haukkui. Mun puolsta saa runkkailla vaikka vuoden...

Vierailija
7/22 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuli ex-mies. Ja ihan oikeasti! Suhteessa oli luonnollisesti ongelmia jo ennen sitä (mm. mustasukkaisuutta), mutta sen sanan jälkeen pyysin avaimeni ja palautin sormuksen.

Vierailija
8/22 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviovuoteeseensa pääsi vasta siinä vaiheessa, kun mä yhtenä yönä väsähdin vauvan hoitoon ja ilmoitin, että nyt hän saa valvoa vauvan kanssa, mä menen sinne lastenhuoneen lattialle nukkumaan edes yhden yön kunnolla.

Silloin, kun mies ensimmäisen kerran sanoi mua huoraksi, olin raskaana ja itselleni hyvin epätyypillisen herkkänahkainen. Miehelle jäi varmaan tuosta ensimmäisestä reaktiostani sellainen kuva, että tällä tavalla hän pystyy minua loukkaamaan, koska silloin kun on ihan todella tahtonut mua loukata, on myöhemminkin jotakin vastaavan tyyppisiä sanoja päästellyt suustaan. Sittemmin olen todennut, että lasku tulee perässä, ja vakoa näkee seuraavan kerran sitten kun ensin vilauttaa tarpeeksi isoa setelitukkua.

Vierailija
9/22 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tällainen tilanne tulisi niin itse kun olen kahta kauheampi suustani niin vain luoja tietää mitä sieltä pääsisi ulos sen jälkeen.

Vierailija
10/22 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ottaisin ison veitsen laatikosta ja sanoisin etta taidanpa tehda munakokkelia paivalliseksi.

Vierailija
11/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei koskaan huorittelisi ilman hyvää syytä. Mutta esim. pettämisen jälkeen, hyvinkin ymmärrettävää.

Vierailija
12/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siksi tiedä myöskään, miten siihen reagoisin. Toivon, että en reagoisi niin arvottomasti, että löisin tai läpsäisisin. En usko, että osaisin sanoakaan siihen mitään. Kuvittelen, että tuollaisen täytyisi johtua syvemmästä kunnioituksen ja rakkauden puutteesta ja sen sortin sivistymättömyydestä, että suhde ei varmaan kestäisi kauaa.

Vierailija
13/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan hiljaa ja antaisin paasata aikansa. Sitten vaan toteaisin tuo meni vähän yli kovaa ja korkealta.

Vierailija
14/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keitetään huoralle puuroo.."

Aamupalaa tehdessä murisee tollain vahvalla ärrällä. Mistähän toikin sanonta on?

Vierailija
15/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkarissa :D

Tosin kuuluu vain tiettyjen leikkien yhteyteen.

Vierailija
16/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin rahvaanomaista. Vaikea kuvitellakaan.

Vierailija
17/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kunnioitusta peliin

absurdi ajatus, mutta vastaus kysymykseen:

olisi entinen mies (ellen tosiaan olisi ollut huoraamassa eli uskoton)

Vierailija
18/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö lähes frigidi 4 lapsen kotiäiti olisi huora? :DDD

Mutta, jos vastaloukkauksen haluaisin lohkaista, niin kutsuisin miestäni kaappihomoksi (hänellä on paha homofobia). Joskus tituleerasin hienoperse-prinsessaksi ja siitähän ukko kilahti pahemman kerran :D

Vierailija
19/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toinen saa huoritella, ja toinen saa haukkua "samalla mitalla" takaisin vaikka sitten homoksi tai varkaaksi tai koiraksi tai...

Ei hän yhden sivistymättömyys ja törkeys korjaannu sillä, että toinenkin on yhtä törkeä ja sivistymätön? Vai korjaantuuko? Saako ylipäänsä ihmistä haukkua haukkumanimillä tai muuttaako asiaa se, että haukuttu laukoo samaa verbaliikkaa takaisin? Ok, alentumalla haukkumaan takaisin se haukuttu ehkä osoittaa, ettei ansainnutkaan tuon t´parempaa, joten ehkä joo, se todella oikeuttaa sen ensimmäisen haukunnan.

Tai sitten ei. Minusta ei. Haukkuminen ei ole oikeutettua MISSÄÄN tilanteessa.

Vierailija
20/22 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suu loksahtaisi auki, koska en todellakaan anna mitään syytä huoritteluun! Rakastan miestäni enkä koskaan voisi häntä pettää! Mies ei kyllä ikinä edes sanoisi noin. Antaisin takuulla samalla mitalla takaisin ja jos huorittelu jatkuisi saisi mies lähteä kyllä kävelemään.