Yh:t! Ikä ja haluaisitko parisuhteeseen?
Kommentit (18)
ja mulla on jonkunnäköinen (pano)suhde josta en halua vakavampaa, mutta jonkun paremman kanssa olisi kiva kotiakin leikkiä.
riippuu siitä mitä parisuhteella tarkoitetaan, mitään kotileikkejä ja sun-mun-meidän lapsia, ei ikinä.
Tullut noista iljakkeista sen verran siipeen, että ei kiitos yhtään enää mun huusholliin!!
Olen elänyt nunniksi viimeiset kuusi vuotta ja tuntuu, että halkean halusta saada painautua miehen syliin :).
Kyse ei ole siitä, etteikö niitä olisi tarjolla ollut, mun elämääni ei tähän asti vain ole mahtunut ketään...
27v ja kahden lapsen yh.Vientiä olisi suuntaan jos toiseenkin...olin/olen ihastunutu yhteen tyyppiin mutta en tiedä tuleeko tästä mitään...
Tahtoisin miehen joka rakastaisi minua myös sisältäni eikä vain palvoisi ulkonäköäni...ja jos luonteeseeni ihastutaan niin sitten nouseekin taas ulkonäkö esteeksi kun miehellä ei ole tarvittavaa itsetuntoa ja tulee mustasukkaiseksi..tämä on huomattu jo parin ihmisen kanssa...
päätin jo että ukkoa en huoli..no korkeintaan seksiin,jos joskus alkaa haluamaan sitä.Enpä usko että itsekään kelpaisin kenellekkään
23,1 lapsi
panosuhde on, mutta saan kaiken "muun" (rakkautta,hellyyttä,keskustelua yms.)kaveri-ja perhesuhteistani.
ja parisuhteessa olen miehettömän lapsen kanssa. En tiedä eteneekö tämä tästä jatkossakaan avoliitoksi tms., mutta toistaiseksi hyvä näin.
Ja haluan parisuhteen ja sellainen onkin.
Ei kiirettä muuttaa yhteen, haluan edetä tällä kertaa ihan rauhassa.
En tiedä, pitäisi löytyä todella hyvä kumppani. Siis juuri minulle ja lapsilleni hyvä.
Kaipaan kyllä tasavertaita kumppania, mutta en kyllä ihan mitä vaan isäpuolta lapsilleni huolisi. Eipä ole vielä löytynyt :(
2 lasta, ikää nyt 33 vuotta. Haluaisin aikuisen miehen, en lapsellista miespoikaa. Vastuunsa kantavan, mielellään omia lapsia omaavan.
Eipä ole tässä ollut aikaa etsiskellä uutta miestä. Toivossa on tietysti hyvä elää.
kakkoskierrokselle alkaa vapautua ihan kunnollistakin miesainesta :)
minulla on kaksi lasta eikä parisuhdetta. Haluisin ehdottamasti suhteen mutta eipä ole paljo valinnan varaa enää yli 30v miehissä..
lapseni ei tarvitse kestää mitään kavalkadia isäpuolia.
Paneskele rauhassa ja esittele vain se oikea kun löytyy
Mun uusi mies ei muuten ole isäpuoli. Lapsella on ihan kokonainen oikea isä.
minulla on kaksi lasta eikä parisuhdetta. Haluisin ehdottamasti suhteen mutta eipä ole paljo valinnan varaa enää yli 30v miehissä..