Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te maalaiset!

Vierailija
15.10.2005 |

Missä asutte, millaista siellä on asua, minkälaista porukkaa? Miten suhtaudutaan sinne muuttajiin? Onko rasismia tai muuten ennakkoluuloista? Haaveilemme muuttavamme Helsingistä maalle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju vain kulkeutuu, vaikka vaihtais vaatteet pihalla ennen tupaan tuloa.

T. Sikatilan emäntä

Vierailija
22/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalaiset ja savolaiset ovat tunnetusti puheliasta sakkia. Länsi-Suomessa ollaan pidättyväisempiä. Pohjanmaalla ollaan reteitä, Keski-Suomessa kaikkien sekoitus, jne. Millainen on oma luonteenne? Itse hakeutuisin samanhenkisten seuraan.

Olen Kymenlaaksosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusta, kuin postikortista. Onko siellä uusien helppo saada kavereita?

Vierailija
25/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omasta lähestymistavasta kiinni, miten " kaupunkilaisiin" täällä suhtaudutaan... ;) Mut mä en ainakaan ole ketään vielä kuonoon lyöny, koska meille tarvittais ihan oikeesti paljon lapsiperheitä, jotta tämä meidänkin " kylä" ( asukasluku reilu 8000 ) saatais vähän vilkkaammaksi. Mä ainakin toivon kaikki Helsinkiläisetkin tervetulleiksi, joten jos tänne tuutte, niin on ainakin yksi ystävällinen ja vastaanottavainen ihminen teitä vastassa... ;) Mulle saa soitella, jos tarviitte " opasta" ... =0DDD

Vierailija:

keskusta, kuin postikortista. Onko siellä uusien helppo saada kavereita?

Vierailija
26/26 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mekin ollaan ajateltu että on omasta asenteesta kiinni miten suhtaudutaan. Eihän me maalle oltaisi muuttamassa jos tämä Helsinki olisi meidän mielestä niin mahtava paikka;) Lopulta se on kiinni eniten siitä mistä meidän unelmatalo löytyy... AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän