Hei te maalaiset!
Missä asutte, millaista siellä on asua, minkälaista porukkaa? Miten suhtaudutaan sinne muuttajiin? Onko rasismia tai muuten ennakkoluuloista? Haaveilemme muuttavamme Helsingistä maalle.
Kommentit (26)
Karjalaiset ja savolaiset ovat tunnetusti puheliasta sakkia. Länsi-Suomessa ollaan pidättyväisempiä. Pohjanmaalla ollaan reteitä, Keski-Suomessa kaikkien sekoitus, jne. Millainen on oma luonteenne? Itse hakeutuisin samanhenkisten seuraan.
Olen Kymenlaaksosta.
keskusta, kuin postikortista. Onko siellä uusien helppo saada kavereita?
ja omasta lähestymistavasta kiinni, miten " kaupunkilaisiin" täällä suhtaudutaan... ;) Mut mä en ainakaan ole ketään vielä kuonoon lyöny, koska meille tarvittais ihan oikeesti paljon lapsiperheitä, jotta tämä meidänkin " kylä" ( asukasluku reilu 8000 ) saatais vähän vilkkaammaksi. Mä ainakin toivon kaikki Helsinkiläisetkin tervetulleiksi, joten jos tänne tuutte, niin on ainakin yksi ystävällinen ja vastaanottavainen ihminen teitä vastassa... ;) Mulle saa soitella, jos tarviitte " opasta" ... =0DDD
Vierailija:
keskusta, kuin postikortista. Onko siellä uusien helppo saada kavereita?
Niin mekin ollaan ajateltu että on omasta asenteesta kiinni miten suhtaudutaan. Eihän me maalle oltaisi muuttamassa jos tämä Helsinki olisi meidän mielestä niin mahtava paikka;) Lopulta se on kiinni eniten siitä mistä meidän unelmatalo löytyy... AP
Haju vain kulkeutuu, vaikka vaihtais vaatteet pihalla ennen tupaan tuloa.
T. Sikatilan emäntä