Ootteko käyttäneet Beroccaa?
Kommentit (25)
niin täällä joku pelästyi kun luki että beroccassa on aspartiiniä. No tämä aspartiini on keinotekoinen makeinen ja on yksi yleisimmistä käytetyistä makeutusaineista varsinkin light juomissa. ja käytetään yleensä sokerittomissa juomissa muut sokerittomat elintarvikkeet, purukumissa sekä jäätelöissä ja jogurteissa sekä punaviineissä ja makeiset ym sisältävät aspartiinia....sekä monessa hilloissa on sekä muut elintarvikkeet joista ei tarvitse ilmoittaa kuluttajalle sisältävät sallittu määrä aspartiinia ja siitä on tehty tutkimuksia että olisi syöpä riksi olemassa jos nauttii paljon. ja jos käyttää tuotteita jossa on aspartiinia ja ei ylitä suositeltua annosmäärää vuorokaudessa en usko että on niin suuria riskejä sairataa syöpään mutta en usko että mikään teollinen aine on pidemmän päälle niin turvallista.
Tehkää kuten me yritämme valmistaa aina kaiken itse mutta tottakai elintarvikkeiden mukana varmaan tulee jossain määrin aspartiiniakin ja muita teollisia säilytys aineita mutta jäätelön teen itse, leivät valmistan itse, jogurtit valmistan itse, voit/levitteet valmistan itse, lounaat maustan aina itse ja valmiit ruoka ja marinaadeja vältämme sekä leikkeleitä emme syö kuin satunnaisesti mutta kovia juustoa kyllä syömme ja pastan valmistan itse. Totta minä itse henkilökohtaisesti pääsin helikobakteerista eroon ja muut vatsavaivat kun aloitimme itse valmistamaan ruokamme ja hiivankin teen itse mutta leipämme kohoavat ruis ja vehnäjuuren voimalla. syömme paljon vihanneksia jonka mukana toki saamme kaiken näköisiä myrkkyjä mutta aspartiinia piilee niin monessa valmisruoissa jopa leivissäkin ja levitteissäkin on asprtiinia ja monesta elintavike säädöksien mukaan kaikesta ei ilmoiteta kuluttajalle joten ryhtykää vamistamaan itse niin terveys paranee ja joku berocca ei silloin rasita elimistöä kun on niin pieni määrä ja vain pimeän aijan yli syö ja sitten keväällä lopettaa sen nauttimisen mutta itse valmistaessani ruoka akupan lasku on selvästi korkeampi kuin jos ostelisimme avmis aterioita ja tuotteita laskisi ruoka ostokset kepeästi 40%. Emme ole paljon sairaana ja pienet flunssat ei tule kuin pieninä nuha nenänä.
Joskus ihmettelen miten ihmiset jaksavat kun syövät niin paljon valmis ruokia että ei ihme että olette väsyneitä....
Noita vahvoja Berocoita ei kannata ottaa jatkuvaan pitkäaikaiseen käyttöön. Uuden tutkimuksen mukaan osa B-vitamiineista varastoituu maksaan, vaikka ovatkin vesiliukoisia.
Ainakin minulla auttaa. Olen käyttänyt yli 20 vuotta päivittäin. Olen ollut selvästi väsyneempi niinä päivinä, kun olen sen jostain syystä unohtanut ottaa. Ei se mikään ihmelääke ole, mutta kyllä se virkistää ihan eri tavalla kuin purkkivitamiinit. Nestemäisessä muodossa se imeytynee pillereitä paremmin.
Olen käyttänyt kuuriluontoisesti ja olen huomannut piristävän vaikutuksen.
onpas kummalliset oireet. oletko käynnyt lääkärillä vai teetkö arviot itse ? Itse olisin mennyt lääkäriin enkä tällaisille yleis palstoille lähtisi tiedustelemaan onko kenelläkään muulla oireita beroccan käytöstä??