Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g: Miksi kastoit lapsesi?

Vierailija
19.10.2010 |

a) koska halusit liittää hänet seurakuntaan

b) perinteen vuoksi ja sukulaisten takia

c) puolisoni vaati sitä

x) jotta lapsi saisi nimen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlallinen tilaisuus upeissa puitteissa samassa kirkossa, jossa jo isoisovanhemmat on aikanaan kastettu.

Vierailija
2/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö) siksi että itse halusin. haluan että lapseni on siunattu, kuuluu kirkkoon, koska itsekkin kuulun. minusta uskonto ei ole pahaksi lapselle. itse en ole fanaattinen kirkossa kävijä mutta en pelkää sanoa että uskon jumalaan.

lapseni saa halutessaan erota kirkosta.

itse en eroa vaikka en pidäkkään siitä miten jotkun uskovaiset suhtautuvat homoihin tms. itse olen avoin ja se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kohta x? Eihän nimenannolla ja kasteella ole mitään tekemistä toistensa kanssa! Kasteessa ei anneta nimeä, vaan lapsi liitetään siinä kirkon jäseneksi.

Vierailija
4/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kohta x? Eihän nimenannolla ja kasteella ole mitään tekemistä toistensa kanssa! Kasteessa ei anneta nimeä, vaan lapsi liitetään siinä kirkon jäseneksi.

Vierailija
5/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin lukee lehdessä tosi usein "Pieni tyttövauvamme sai aksteessa nimen Vino-Tinto virtanen".

Vierailija
6/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö) siksi että itse halusin. haluan että lapseni on siunattu, kuuluu kirkkoon, koska itsekkin kuulun. minusta uskonto ei ole pahaksi lapselle. itse en ole fanaattinen kirkossa kävijä mutta en pelkää sanoa että uskon jumalaan.

itse en eroa vaikka en pidäkkään siitä miten jotkun uskovaiset suhtautuvat homoihin tms. itse olen avoin ja se riittää.

itse olen uskovainen ja mies ei kuulu kirkkoon. ei millään tavalla vastustanut sitä että haluan kastaa lapsemme. minulle oikeasti tärkeä asia.

Vierailija
7/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen vaihtoehto taisi olla tarkoituksella x, eikä d.

Vierailija
8/8 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä kehotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme