Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä elämää ilman parisuhdetta =(

Vierailija
19.10.2010 |

Tää yksinäisyys vie järjen...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ilman parisuhdetta jo 7v, kestän ihan hyvin vieläkin, vaikka välillä tulee tunne, että olisi ihanaa tavata joku mukava mies. Mutta se tunne katoaa kyllä pian. Minusta ei taida edes olla parisuhteeseen enää :)

Vierailija
2/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina oteta trenditermejä mukaan.

Yksinäisyys on raastavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on raastavaa.

ettei kestä yksinäisyyttä, se on jokaisen ihmisen osa koska yksin me synnymme ja yksin me kuolemme. Jos haluaa nimenomaan parisuhteen, on vaara että hyväksyy puolisokseen kenet tahansa, kun parisuhde pitäisi oikeasti muodostaa rakkauden ja ihastumisen tunteen pohjalta juuri siihen tiettyyn ihmiseen, ei mielikuvaan.

Vierailija
4/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kai sellainen "läheisyysriippuvaisuus" nyt huono asia ole?

En ymmärrä miksi ihminen ei saisi kaivata kumppani itselleen? Ovatko kaikki naimisissa olevat ja seurustelevat sitten läheisyysriippuvaisia? ap

Vierailija
5/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia minulla on kaksi. ap

Vierailija
6/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kai sellainen "läheisyysriippuvaisuus" nyt huono asia ole? En ymmärrä miksi ihminen ei saisi kaivata kumppani itselleen? Ovatko kaikki naimisissa olevat ja seurustelevat sitten läheisyysriippuvaisia? ap

että hän on kaikessa täydellisyydessään juuri täydellinen sinulle. Älä siksi, että tarvitset vain jonkun arkeasi jakamaan.

Eroluvut sekä pahoinvointi parisuhteissa laskisivat jos jokainen ottaisi puolison rakkaudesta nimenomaan tähän kyseiseen ihmiseen, ei siksi että täytyy vain olla joku.

Vierailija
7/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen aikuisen ihmisen on pakko pystyä olemaan tarvittaessa yksin ja seisoa omilla jaloilla. Ei parisuhteen puuttumisen tarvitse tarkoittaa sitä, että ihminen on täysin yksin. Onhan ystävät olemassa. Ei ole terve pohja suhteen aloittamiselle tuollainen epätoivoinen fiilis. Se nimenomaan on läheisriippuvuutta joka estää fiksun aikuisen parisuhteen muodostamisen. Siinä helposti takertuu toiseen liikaa jos oma elämä tuntuu yksin täysin tyhjältä.

Vierailija
8/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole ihastunut keneenkään tai kukaan minuun! Eli en ole ottanut itselleni vaan "jotakuta"! Kyllä miehiä olisi ollut tarjolla... ap

Vierailija
9/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ollut ilman parisuhdetta 8v. En missään vaiheessa ole tuntenut itseäni yksinäiseksi, kohta kyllä varmasti alan tuntea koska kohtelen ihania ystäviäni niin huonosti, en muka ehdi pitää yhteyttä.

Tietenkin tulee pieniä hetkiä kun ajattelee että olisi kiva kun saisi kertoa tämän jutun omalle ihmiselle, mutta toisaalta itsenäisyys on ihanaa.

Vierailija
10/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne järkiavioliitot taitaa kuitenkin kestää paremmin kuin rakkauden huumassa solmitut. Nim. juuri Siitä Oikeasta kipeällä tavalla eronnut yh

Vierailija
11/11 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole ihastunut keneenkään tai kukaan minuun! Eli en ole ottanut itselleni vaan "jotakuta"! Kyllä miehiä olisi ollut tarjolla... ap

Minäkin olen yksin koska en ole rakastunut tai edes ihastunut keneenkään. Mutta itse viihdyn kyllä yksinkin. Toisinaan tulee silti mieleen, että olisi ihanaa jakaa elämä jonkun kanssa.