Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sterilisaation seuraukset?

Vierailija
19.10.2010 |

Olen harkinnut sterilisaatiota itselleni.

Syynä tähän on mieheni erektiohiriö.

Käytämme ehkäisynä kondomia ( muut ehkäisymenetelmät ei minulle sovi) ja kun mieheni käyttää kondomia hänen erektionsa saattaa silloin tällöin laskea heti kondomin laittamisen jälkeen.

Ja sitä ei ole helppoa saada enää uudelleen, jolloin yhdyntä, jota me molemmat haluamme, päättyy siihen. Olemme testanneet erektio siis pysyy ilman kondomia hienosti. Tätä on jatkunut jo pari vuotta.

Olemme keskustelleet paljon asiasta. Ja olemme molemmat muuten tyytyväisiä seksielämäämme, tämä ongelma vain on vaikea.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta, eli onko sterilisaatio auttanut kenelläkään vastaavaan ongelmaan?

Mies nimittäin sanoo että kondomi vie jotenkin tunnon hänellä ja siksi tämä ongelma.

Auttakaa joku!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ilman muuta jomman kumman teistä kannattaa tehdä sterilisaatio.

meillä se tehtiin miehelle 2kk sitten. 3 kertaa käy antamassa näytteen jonka jälkeen ei enää tarvitse kumin kanssa leikkiä.

Vierailija
2/3 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni on tehty sterillisaatio jo joitakin vuosi sitten. Nyt olen siihen tyytyväinen, aluksi kuukautiset olivat hirveitä, mutta tasaantuivat noin vuodessa. En ole enää löytänyt tästä ratkaisusta moitittavaa, kun enää en lapsiakaan varmasti halua!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo kolme lasta. Ja lisää en halua.

Ja minulle operaatio pitää tehdä. Koska mieheni pelkää että jos se tehdään hänelle, niin mitäs jos penis ei toimikaan sen jälkeen enää ollenkaan...

Joten päätin että en häntä taivuttele, vaan että toimenpide tehdään minulle. Koksa tiedän että en enää lapsia tule tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme