Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

peppuhelminauha - SUOSITTELEN!

Vierailija
19.10.2010 |

Mies osti erotiikkamessuilta sellaisen "helminauhan" joka laitetaan pyllyyn esileikin aikana. En tahtonut sitä kokeillla, mutta viime sunnuntaina hieman huppelissa päätimme ottaa sen käyttöön ;) ja voi taivas! Makasi nelinkontin ja mies laittoi varmaan 12 "helmeä" pyllyyni ja käänsi minut lähetyssaarnaajaan ja aloimme rakastella - olin ihan tajuttoman kiihottunut jos siitä että koko homma oli niin helvetin rietas ;), kunnes sain valehtelematta elämäni orkun, mies rakasteli kiihtyvällä tahdilla, imien samalla rintojani, itse myös leivoin tissejäni ja toisella kädellä hipelöoin klittaa...kunnes mies otti kiinni helminauhasta ja alkoi vetää niitä hissukseen ulos pyllystäni. Meinasin lentää ilmaan kun orkku tuli, sain heti perään toisen ja vielä viimeisen kohdalla kolmannen! SUOSITTELEn kaikille näitä pyllyhelmiä ;)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että onko sinulla ollut ennemmin hyviä kokemuksia muusta peppuseksistä (pyllyn sormettaminen, nuoleminen tai peppuyhdyntä) vai oliko anaalihelmet se juttu joka sai sinut löytämään anaaliseksin ilot?

Oma vaimoni suhtautuu vähän nihkeästi peppuleikkeihin mutta olisi erittäin kiinnostava ajatus jos helminauhan avulla saisin hänet tutustumaan peppuseksin maailmaan...

Vierailija
2/26 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisen, samalla kun rakasteltu, siis ihan vaan ekaan niveleen saakka rasvattuna mieheni keskisormi on mennyt, on niin tiukka tuo pyllyni suu ollut aina. Siksi helmet tuntuivat kai niin paljon, kun "pullahtelivat" ulos niin meinasi välillä itku päästä...mutta nautinto oli ihan tajuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti erotiikkamessuilta sellaisen "helminauhan" joka laitetaan pyllyyn esileikin aikana. En tahtonut sitä kokeillla, mutta viime sunnuntaina hieman huppelissa päätimme ottaa sen käyttöön ;) ja voi taivas! Makasi nelinkontin ja mies laittoi varmaan 12 "helmeä" pyllyyni ja käänsi minut lähetyssaarnaajaan ja aloimme rakastella - olin ihan tajuttoman kiihottunut jos siitä että koko homma oli niin helvetin rietas ;), kunnes sain valehtelematta elämäni orkun, mies rakasteli kiihtyvällä tahdilla, imien samalla rintojani, itse myös leivoin tissejäni ja toisella kädellä hipelöoin klittaa...kunnes mies otti kiinni helminauhasta ja alkoi vetää niitä hissukseen ulos pyllystäni. Meinasin lentää ilmaan kun orkku tuli, sain heti perään toisen ja vielä viimeisen kohdalla kolmannen! SUOSITTELEn kaikille näitä pyllyhelmiä ;)

Pian joudut helmien sijasta tunkemaan jalkapallon perseeseesi jos haluat saman efektin.

Vierailija
4/26 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joutavaa alkaa työnnellä mitään helminauhoja perseeseen. On se kumma, kun toisilla on ihme tarve sinne perseeseen työnnellä melkein mitä vain. Tai ei edes melkein.

Kyseessä on pakko olla joku kehityshäiriö ja lapsuuden anaali-ikä on ikään kuin jäänyt päälle ja sitä persettä on vaan sitten aikuisenakin rassattava ja tavaraa sinne tungettava.

Vierailija
5/26 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joutavaa alkaa työnnellä mitään helminauhoja perseeseen. On se kumma, kun toisilla on ihme tarve sinne perseeseen työnnellä melkein mitä vain. Tai ei edes melkein.

Kyseessä on pakko olla joku kehityshäiriö ja lapsuuden anaali-ikä on ikään kuin jäänyt päälle ja sitä persettä on vaan sitten aikuisenakin rassattava ja tavaraa sinne tungettava.

Kiitti aamunauruista!

Vierailija
6/26 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirryttiin jo helminauhoista piikkilankaan. Vaimo saa multiorgasmeja kun piikit repii suolen ja persaukon verille.

Vierailija
7/26 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin on sellaista 5 cm paksua pyyttonia, jos muutama päivä kakkaamisesta...

vaan ekaan niveleen saakka rasvattuna mieheni keskisormi on mennyt, on niin tiukka tuo pyllyni suu ollut aina

Vierailija
8/26 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vitsiniekkojen piikkilankahuutelut voi jättää omaan arvoonsa...

Itse (nainen 38 v) en ennen ole peppuleikeistä perustanut mutta mieheni sai minut houkuteltua kokeilemaan anaalihelmiä ja täytyy kyllä sanoa että jestas, se on kyllä parasta mitä pyllyni on ikinä kokenut. Oli ihan tajunnan räjäyttävä tunne kun mieheni veti helmiä hitaasti pyllystä ulos yhdynnän huippuhetkellä.

Mieluisin seksilelumme oli ennemmin hierontasauva mutta nyt en kyllä luopuisi anaalihelmistä mistään hinnasta...

Vierailija
9/26 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun helmet laittaa pyllyyn ja niitä sitten vetää pois niin eikö sieltä tule kakkaa mukana ja hajukaan ei ole mikään viettelevä?

vai huuhtelettako suolen jotenkin ennen toimenpidettä?

kiinnostais kyllä kokeilla.. :)

meillä sormetetaan ahkerasti ja pari kertaa liukkarin kans mies on päässyt sisään.

Vierailija
10/26 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun helmet laittaa pyllyyn ja niitä sitten vetää pois niin eikö sieltä tule kakkaa mukana ja hajukaan ei ole mikään viettelevä?

meillä sormetetaan ahkerasti ja pari kertaa liukkarin kans mies on päässyt sisään.

Kyllä helminauhan mukana tulee paskaa, helmet oikeen lanaa sitä paskaa mukanaan. Yleensä kun helmi plopsahtaa ulos perseestä, niin mukana roiskahtaa aimo annos paskaa.

Ei pitäisi olla vaikeaa tajuta, että paskaroiskeet kuuluu aina asiaan, kun perseen parissa aherretaan.

Vierailija
11/26 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä helminauhan mukana tulee paskaa, helmet oikeen lanaa sitä paskaa mukanaan. Yleensä kun helmi plopsahtaa ulos perseestä, niin mukana roiskahtaa aimo annos paskaa.

Ei pitäisi olla vaikeaa tajuta, että paskaroiskeet kuuluu aina asiaan, kun perseen parissa aherretaan.

on siis käynyt kakkalla ennen seksiä, ei sieltä pitäisi mitään tulla.

Ollaan miehen kanssa harrastettu monet kerrat anaaliseksiä ja tähän päivään mennessä en ole ainuttakaan kakkakikkaretta nähnyt.

Toki jos haluaa olla täysin varma, niin voihan tehdä suolihuuhtelun.

Mutta jo, pitänee ehdottaa noita helmiä miehelle. Toisi vieläkin enemmän vaihtelua =)

Vierailija
12/26 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä mietityttää se, kun tarkoitus nimenomaan olisi vetää ne ulos orgasmin hetkellä.. mulla kun helposti lässähtää koko orgasmi jos on jotain pientäkään ylimäärästä.

tyyliin: "nyt tulee nyt tulee *vetää helmet ulos* no eipä tullukkaan.

sit likasia helmiä uudelleen sisään heh?

Vierailija
13/26 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä mietityttää se, kun tarkoitus nimenomaan olisi vetää ne ulos orgasmin hetkellä.. mulla kun helposti lässähtää koko orgasmi jos on jotain pientäkään ylimäärästä.

Mun mies ainakin oottaa sen pari sekuntia, että orkku on jo alkanut, ja sit vasta alkaa vetämään "pampuloita" ulos.

http://www.ihmeellinenhuone.fi/flexi-felix-anaalihelmet-p-2673.html

Ihan huippua, välillä korvissa suorastaan humisee...

Vierailija
14/26 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin oottaa sen pari sekuntia, että orkku on jo alkanut, ja sit vasta alkaa vetämään "pampuloita" ulos.

elämääni aina pikkaisen ripauksen luksusta,niin kysyn nyt AP:lta että käykö tuollainen aito,makean veden helmistä tehty helminauha kans tuohon hommaan????Saako siitä samanlaiset kiksit??Entä jos se "paskastuu"????

<a href="http://www.ihmeellinenhuone.fi/flexi-felix-anaalihelmet-p-2673.html" alt="http://www.ihmeellinenhuone.fi/flexi-felix-anaalihelmet-p-2673.html">http://www.ihmeellinenhuone.fi/flexi-felix-anaalihelmet-p-2673.html</a&…;

Ihan huippua, välillä korvissa suorastaan humisee...

Vierailija
15/26 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä se ongelma juuri onkin kun monet eivät uskalla kokeilla mitään uutta. Hävetään ja ollaan ujoja.  Miksi?

Kerranhan täällä eletään ja luulisi että kannattaisi nauttia ja kokeilla kaikkea mahdollista mistä voi saada nautintoa.  Jos ei tykkää niin homman voi lopettaa siihen.  

Vierailija
16/26 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetäänkö niitä helmiä vain naisille? Eikö miehille?

Vierailija
17/26 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite on kyllä pakko myöntää, että nuo helmet on mulla ainoa anaalilelu, minkä mukana yleensä tulee kakkaa vähän lähes aina. Varmaan jotenkin se muoto on sellainen. Itse anaaliyhdynnässä ei ole koskaan tullut mitään. Mutta kakkaanhan ei onneksi kuole :)

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
18/26 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä ei olla kokeiltu mutta peukku kakkosessa ja muut kakkosessa saa aikaiseksi mahtavsn orkun

Vierailija
19/26 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkääs suosituksia hyvistä helmistä. Tämän ketjun myötä kiinnostus heräsi.

Vierailija
20/26 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehenä olisi ihanaa, jos nainen laittaisi minun peräaukkooni anaalihelmiä ja oikein kunnolla leikittelisi niillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän